Ik wil ons zoontje straks gaan dragen Bij mijn dochtertje had ik een draagdoek van bykay maar ik wil niet liever een echte draagzak kopen. Na wat zoeken kwam ik uit bij de Ergo Baby Carrier. Wie heeft hier ervaring mee? Is dit 1 van de beste voor net na de geboorte? Er is zoveel keus
voor kindjes jonger dan 4 maanden moet je er een speciale inzet voor kopen. Voor mij valt ie al af omdat ik vind dat t dan teveel geprop wordt en te warm (zo ziet t uit) Ze hebben je lichaamswarmte en dan ook nog eens de draagzak + de baby insert, vind ik teveel makkelijkst is denk ik een draagsysteem waarmee je door kunt dragen (storchenwiege heeft zo eentje als t goed is)
ik heb een manduca en ben daar heel erg tevreden over vanaf de geboorte te gebruiken en nu al 2,5 jaar plezier van en zometeen ook voor de volgende.
Wij hebben de ergobaby zijn heel tevreden! De babyinzet was makkelijk te gebruiken! Deed haar er dan wel alleen een romper in aan. Met 3 maanden zat ze zonder inzet erin. Zowel mijn man als ik kunnen tijdens het wandelen afwisselen omdat de banden zo gemakkelijk te verstellen zijn.
@ inlove over de warmte had ik idd nog niet over nagedacht. @ cooksie goed om te horen dat jullie zo positief zijn!
Wij hebben trouwens wel de performance dit omdat we veel wandelen op vakantie en deze wat minder zweet vooral in de zomer en op vakantie!
Wij hebben er ook 1, hij is erg warm idd dus hoogzomer als je bent uitgerekend misschien iets te warm of met alleen rompertje ofzo. Verder heel veel gebruikt, topding! Heb m tot een maand of 15 gebruikt en moeten stoppen ivm zwangerschap.
Ik heb , hoogzomer gebruikt , topding. Baby in de insert. Niet te warm hoor! Gewoon niet driedubbel aankleden Thuis ook veel gebruikt om te troosten....
Wij hebben een mei tai van hoppediz. Dit zit tussen een draagdoek en draagzak in en je hoeft maar 2 knopen te leggen. Misschien is dit een optie voor jou.
Wij hebben de ergobaby performance en we vinden hem echt fantastisch. Helemaal blij ermee en we dragen haar dagelijks. Normaal lekker op de buik en onder het koken of onder het poetsen op de rug. Ik vond de insert zelf beetje onhandig maar dat kan ook komen omdat ik pas mee begonnen ben rond 2-3 maanden. Maar heerlijk drager die makkelijk verstelbaar is. Manlief draagt er ook graag mee en daarom ook voor performance gegaan. Manlief zweet wat sneller en hij is ook wat stoerder...
Wij hebben de ergobaby performance. We zijn hem gaan gebruiken vanaf een maand of 4 en nu (15 maanden) zit hij er soms nog in. Vooral voor het wandelen vonden wij het heerlijk. Goed comfort voor je kind en voor jezelf. Ik weet niet hoe hhet zit met de baby insert, ziet er inderdaad warm uit. Dus ik weet niet of we deze ook gaan gebruiken voor zijn broertje die in mei geboren zal worden. Maar verder echt een aanrader!
De performance is een sportiever model meer qua idee van een wandelrugzak zegmaar. Ook de banden zijn anders, zodat je minder snel zweet. Omdat wij veel wandelen in de zomer hebben we voor deze gekozen. In de winkel kan je ze allebei proberen en kijken welke je het fijnst vindt. Wij hebben m bij babypark gekocht, daar hadden ze beide modellen.
Wij hebben er ook 1, de gewone! Met de insert en daarna veel gebruikt, maar nu niet meer... Sinds ze kan lopen, wil ze er absoluut niet meer in en gaat ze kei hard huilen. Maar toen ze nog klein was, vond ik het een heerlijk ding!
Wij hebben hem ook. ideaal ding. ook de insert veel gebruikt. Ik wissel nu nog af tussen de twee kindjes. de jongste draag ik op de buik, en als ik met de twee op pad ga neem ik de wandelwagen voor de jongste en gaat de oudste als ze moe is in de ergo op mijn rug. ze is ondertussen 3,5 en 14 kilo en dat gaat nog steeds perfect