Heeft iemand een goeie gynacoloog gehad in het twenteborg ziekenhuis in almelo, Of wat heb je liever een mannelijke of en vrouwelijke arts. Ik heb tijdens mn zwangerschap 3 verschillende gehad, erg verwarrend soms. Nu wil ik graag een nieuwe afspraak maken en ik weet niet goed bij wie?
ik heb 2 gynen gehad in hengelo als ik een afspraak maakte maakte ik die bij de gyn die ik het prettigst vond heb wel 2 mannelijke gehad
heb bij beide een vrouwelijke gyn gehad. Wel een verschillend ziekenhuis... Wil geen andere gyn meer als de laatste. was een super gyn!
Heb een mannelijke gehad die mij begeleide tijdens de zwangerschap nl dr Smit en bij mijn bevalling (die een keizersnede werd) dr Sikkema ook een mannelijke. Nu ben ik weer zwanger (een tweeling dit maal) en heb dr Smit weer. Ik kan er goed mee. Weet dat er hier nog iemand is die hem heeft en vlgs mij kan zij er ook goed mee. Ik heb hem gehad omdat wij ons eerste kindje zijn verloren bij de bevalling (thuis) en hij heeft daar veel ervaring mee. Mijn ha adviseerde hem ook. Ik weet niet om welke reden jij onder de gyn valt. succes
Ik heb ook 2 Gynaecologen gehad in Hengelo. Eerst tijdens de zwangerschap van Luna en nu weer van de tweeling. Heb nu ook dezelfde als dat ik toen had,een vrouwelijke die het hardstikke leuk vind om mij weer te mogen helpen ,had zelf ook gevraagd of ik haar weer kon krijgen omdat ze erg vriendelijk is.
Ik had bij m'n onderzoeken voor endometriose mevr van Heeswijk. Nu ik zwanger ben ik heb ik mevr Peters. Vind ze allebei erg fijn. Heb ook 1 keer dr Sikkema gehad, vond hem in het begin nogal nors overkomen, maar dat viel toch heel erg mee. Maar mijn voorkeur gaat toch uit na een vrouw en gelukkig heb ik die ook. (Oh ja. dit is in het twenteborg) Groetjes gaby