De hik?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Mijn zoontje is nu 5 dagen oud en ik vind alles nog heel spannend en onzeker..! Wanneer hij snachts bijvoorbeeld de hik heeft, wat kan ik dan het beste doen? Oppakken/laten liggen? Als ik m oppak word ie natuurlijk wakkerder maar laten liggen vind ik ook wel zielig :-/

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zoontje hier had meerdere keren per dag de hik. Hij had er helemaal geen last van dus ik deed er niks mee. Hij hikte gewoon :)

3. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    is normaal net als krampjes en mondje / spugjes kan dit tot 3 maanden oud duren , mijn jongen heeft het ook vaak . bij mijn jongen helpt het na het eten als die de hik krijgt nog een mini slokje melk te geven als die het aanpakt dat wel en schuin leggen en niet geheel plat

4. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Mijn mannetje heeft het nog steeds :) vind het schattig :) niets ergs aan.

5. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn meisje had ook zeker 5 keer per dag de hik. Dat vermindert vanzelf na een paar maand, nu heeft ze het nog maar af en toe.

Bij een echo hebben we haar zien hikken op het scherm haha was ongelooflijk. Onze baby's hikken al van in de buik, dus geen paniek, het is iets heel gewoons.

Dus kindje laten liggen wanneer hij 's nachts de hik krijgt...

6. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Mijn zoontje heeft het soms coor hij gaat slapen dan haal ik hem er even uit want het lukt hem dan niet om te slapen.over zijn rugje wrijven en dan weer terug in bed

7. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Hier heeft de kleine ook op het begin elke dag een keer of 5 de hik gehad maar had er geen last van! Zou de kleine gewoon laten liggen!

8. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zolang je kleine er geen last van heeft, lekker laten liggen :)

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Inderdaad hoef je niks te doen als je kleine er geen hinder van heeft.

Die van ons werd en nog steeds hartstikke boos als hij de hik heeft. Maar dan nog kun je wiegen en doen maar hij blijft boos tot het over is. Dus dan blijft het antwoord nog steeds: niks doen ;)

Grappig is dat is dat hij in de buik ook flink aan het trappen en woelen was als hij de hik had 😂

Deel Deze Pagina