Iemand een idee waar ik die kan krijgen? zie alleen online van Jollein, maar die zijn best duur. En bij de prenatal zouden ze ze moeten hebben, maar zowel in de winkel als op internet niet beschikbaar. Moet eerlijk zeggen dat ik dan ook meer groen vond, geen echte lime kleur. Iemand een idee waar ik dus een lime kleur ledikantdeken (100 bij 150) kan kopen??
Toevallig, ik maak net een onderwerp aan met dit dekentje. Jollein Deken Lime 100x150 | Bedtextiel | Baby-Dump bij de dump kost hij 'maar'19,95, terwijl ze op de site van Jolein zelf iets van 27 euro kosten...
ha heb m ook gevonden bij de v en d! Uiteindelijk (duhhh) heb ik toch maar voor een cremewitte gekozen, omdat we ook limegroene hoeslakentjes hebben en dat is dan net weer een andere kleur dan het dekentje. Staat denk ik niet mooi, dus vandaar een creme dekentje. Bedankt voor jullie reactie!
Jolein is bij Babydump vaak goedkoper dan bij andere (web)winkels. Heb laatst in de aanbieding een tientje betaald, is toch echt niet veel! Geloof nu rond de 15 euro.
Zoiets? IKEA | Babytextiel | Kussens & dekens | VITAMINER | Babydeken of deze IKEA | Kindertextiel | Kussens & dekens | FABLER HJÄRTA | Deken