Leuke ideeen voor kinderverjaardag met slecht weer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Michelle04, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hoi meiden,

Volgende week wordt mijn zoontje alweer 2 jaar. Tot nu toe zijn de weersberichten niet om over naar huis te schrijven en ik vrees dat het niet binnen een week 25 graden gaat worden. Nu komt er een hoop visite en een hoop kindjes en ik denk eraan een partytent in de tuin te zetten. Verder hebben we een springkussen gehuurd. De meeste kindjes zijn rond de 2 a 3 jaar en vorig jaar hadden we lekker wat zwembadjes in de tuin en hebben ze zich prima vermaakt alleen wordt dat nu wat frisjes ;) Hebben jullie leuke ideeen voor een feestje met slecht weer? Leuke spelletjes en activiteiten zodat ik niet de hele dat iedereen uit de gordijnen hoef te trekken en taart uit mijn dvdspeler kan krabben zijn meer dan welkom!

Liefs Michelle

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb met Isabella haar verjaardag een aparte hoek voor de kinderen gemaakt met allemaal speelgoed erin.

Daar konden de kids tot 2,5 prima in. Beetje afgesloten zodat ze er door een volwassene uitgehaald moesten worden.

De groteren een hoekje met stoelen en tafel en ook speelgoed.

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie Bosi!
    Dat hoekje is wel een goed idee inderdaad. We hebben net een partytent van 4x4 kunnen lenen van de buurman dus dat gaat wel lukken :)
    Nog meer ideeen zijn van harte welkom!

Deel Deze Pagina