Ik heb een Bugaboo parasol nodig en wil die graag online bestellen. Ik heb nu al een paar keer wat bij de Babydump besteld en producten worden altijd later geleverd (bij veel producten staat: 'voor 12.00 besteld? morgen in huis!' maar dit hebben ze bij mij iig nog nooit waargemaakt ) Welke webwinkel levert snel en is betrouwbaar?
Niet echt nee Dacht zelf ook al aan die optie... Zal morgen iig Prenatal in Rotterdam wel even bellen, misschien is het daar wel op voorraad.
Ik heb goede ervaringen met de babycare site. Ze leveren erg snel! Ze hebben alleen de donkerblauwe nu niet op voorraad. Bugaboo Cameleon parasol - Euro39,95 : Babycare.nl Razendsnelle levering
burgerhout in rotterdam misschien ? je woont in vlaardingen dus misschien kan je ook op de parkweg in schiedam kijken bij paula's babyboetiek weet alleeen niet of zij ook bugaboo verkopen .
Dankjewel voor de tip consider! Nikkie83, ik ken die winkel niet, maar ga ff kijken, jij ook bedankt voor de tip
Ik zal ff naar de prenatal op het alexandrium gaan daar ben je volgens mij sneller dan in de stad en het parkeren is ook nog eens goedkoop ik zal wel ff bellen de quiny parasol hadden ze wel op voorraad van de week ik denk dan ook wel die van bugaboo
Anders bestellen bij Babypark? Heb daar vorig jaar een keer iets besteld en toen ik later belde om te checken of de bestelling was doorgekomen, was het al op de post! Super snel dus!
Paila's babyboetiek verkoopt geen bugaboo. Ik heb onze bugaboo bee gekocht via babyhuysshop. 's middags besteld, dus net te laat voor de volgende dag maar de dag erop was hij er al.
Je zou ook op marktplaats kunnen kijken. Wie weet heeft iemand er eentje in de buurt en is ook circa 15 euro goedkoper...
Nee, kreeg helaas een mailtje dat het niet meer op voorraad is... Even afwachten dus wanneer ze het weer binnen krijgen...
ik heb het vandaag ontvangen! Vind het een fijne webshop, ondanks dat de parasol niet op voorraad was (werd er meteen van op de hoogte gesteld en al met al viel de levertijd nog best mee dan )