Ja hoor, die van ons gaat in de verkoop... Is alleen helemaal roze Wij hebben er trouwen uim 100 km vor gereden vond hem zoooo mooi.
Hmm... helemaal roze vind ik misschien toch een beetje heftig... Ik selecteer op mp vaak 75 km voor dit soort dingen. Daar wil ik best een stukje voor rijden. Maar als ik zoek op alle afstanden, dan vind ik er wel meer. Maar best wel aardig hoge prijzen en soms zelfs zonder reiswieg. Dan moet ik die nog apart zoeken en uit hetzelfde of oudere jaar want een te nieuwe past niet op een oudere wagen. Hoe oud is die van jullie en wat zouden jullie ervoor willen hebben?
Die van ons is nu 2,5 jaar oud, en willen er voor zp 250 euro hebben. Hij gaat mp op voor 300. Incl regenhoes, bar, 2 zitjes, 2 zonnekappen, 1 reiswieg en 1x mc adapters.
Nou, we waren vandaag bij prenatal en hebben even wat duowagens uitgeprobeerd. Pff ik vind het wennen hoor... Toen hebben we de easywalker ook in de auto geprobeerd. Je raadt het al: vol!! We zouden de reiswieg niet eens meer kwijt kunnen dan.. He bah wat balen! Nu hebben we ook een tandemwagen geprobeerd... zwaar én je moet een nestje gebruiken. De phil & Teds.. Handig, smal, maar ook: een nestje. Een loopplankje (kidsit) geprobeerd, maar ik twijfel of mijn zoontje met 1,5 daar niet iets te jong voor is. Dus, thuis aan het denken en zoeken gegaan op mp en we komen uit op de phil & teds. Maar we hebben een mooie wagen en willen die houden. We willen een duowagen echt maar tijdelijk gebruiken. Dus we hebben nu een mooie phil & teds kiwi explorer gevonden. Wel oud, ik weet het, maar ook goedkoop. Nu vraag ik me één ding af: Kan je bij deze het nestje gebruiken én het zitje er tegelijkertijd boven voor een peuter? Wie heeft er zo eentje en kan me dit vertellen? Ik heb er een topic over geopend, maar krijg nog geen reactie.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/319909-phil-and-teds-kiwi-explorer-baby-liggend-peuter-zittend.html#post11499252