Difrax zoogcompressen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gelukkig11, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

Wie heeft er ervaring mee? Ik heb een doos wegwerpcompressen gekocht op de jonge gezinnenbeurs, maar weet helemaal niet of ze fijn zijn. Zit te twijfelen om nog een doos van Jippies aan te schaffen, daar heb ik goede verhalen over gehoord. Wie helpt?

2. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
  3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    het is maar net wat je zelf fijn vind, ik vond die van de etos verschrikkelijk. Ben uiteindelijk hema gaan gebruiken en die bevielen mij goed, ook qua prijs.

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Het maakt mij persoonlijk geen drol uit. Ik pak meestal die van de Hema, Ah of Etos en ik merk geen verschil. Je kan ze toch gewoon gebruiken, binnen een week is die doos wel leeg en dan kan je eventueel een ander merk proberen :)

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja idd, ik zou me er niet te druk om maken. Je gebruikt vast meerdere dozen (ik tenminste) en het gaat puur om gebruiksgemak of je ze fijn en niet te duur vindt. Ik vond het huismerk ook altijd prima!

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik vond het weinig verschil maken allemaal, sommigen zitten mooier minder zichtbaar in je bh, ik vond die van Natusan fijner dan van ah of etos.

7. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik heb een hele stapel zelf gemaakt van twee laagjes katoenfleece en een leuke tricot toen ik niet meer zo veel lekte. Ik baalde er zo van dat er wekelijks bijna twee dozen zoogcompressen doorgingen. Ik droeg 'padded' bh's, dus randjes zag je toch niet zitten.

8. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    vond hema erg fijn..

9. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    ik gebruikte die van de Etos en ga ze zodra het lekken weer begint weer gebruiken.

Ik kocht 3 verpakkingen tegelijk, kreeg ik meteen een babyzegel erbij.
    (mijn man was zelfs een beetje teleurgesteld dat ik ze niet meer nodig had, want het sparen van de babyzegels ging zo sneller dan nu)

Zijn die van de Hema goedkoper, want dan wil ik die ook wel proberen.

10. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heb altijd die van natusan, nog nooit andere geprobeerd, want ik vind ze super zacht en fijn.

ohja ik had wasbare van avent maar daar lek je gigantisch door heen in het begin, nu zou het wel gaan, maar de pasvorm is ook niet mooi/fijn.

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Gebruikte hier ook diverse merken door elkaar, vooral goedkopere als AH, Etos en Hema. Nooit een echt duidelijk verschil gemerkt..

Deel Deze Pagina