ik ben even op zoek naar ervaring met de middel. Ik slik het al een paar jaar voor mijn spastische darm en mij helpt het echt goed. Toen ik het ben gaan slikken kreeg ik te horen, het kan goed helpen of het helpt niet. Gelukkig helpt het bij mij. Vandaag werd ik gebeld door de huio van mijn eigen huisarts met de mededeling dat dit middel helemaal niet wetenschappelijk bewezen is dat het echt werkt. Nu is deze huio al niet echt geweldig (doodziek, keel bijna helemaal dicht, maar geen antibiotica), maar als hij nu ook al mijn eigen huisarts in twijfel trekt met jarenlange ervaring, weet ik niet wat ik van hem moet vinden. Ik zie op internet ook ontzettend veel positieve berichtjes. Ik krijg het middel ook gewoon, maar dit heb ik nog nooit gehad en ben eigenlijk even perplex.
Zolang het voor jou zijn werking doet is het toch goed? Dan zou ik het lekker door gebruiken. Maar wel lastig als je opgebeld wordt. Dit gebeurd namelijk niet heel vaak volgens mij.
Ik gebruik het ook zo nodig slik het niet standaard ( tijdens zw trouwens niet ) bij mij werkt het super
dank je wel meiden! Ik blijf het ook slikken, het helpt bij mij ook super. Ik was stomverbaasd dat ik hierover opgebeld wordt. Nog nooit is er hierover gebeld, daarom vroeg ik mij ook af of die huio niet iets te overijverig is. Het is goed om te overleggen natuurlijk, maar ik mag toch hopen dat mijn eigen huisarts hier anders ook contact over opneemt?
Ik heb het als kind geslikt, maar helaas deed het voor mij weinig. Als het jou goed helpt gewoon lekker blijven gebruiken!
Ik heb het 10jr geleden gebruikt, bleek allergisch te zijn. Ik stond in geen tijd onder de netelroosbulten na het slikken. Als ik het niet meer nam trok de reactie weg en zodra ik weer begon huppakee weer netelroos. Inmiddels 10jr verder en ik heb al minstens 6jr geen last meer van mijn spastische darm. Vanzelf overgegaan
Mijn man gebruikt het ook. Het klopt dat het niet wetenschappelijk bewezen is dat het écht werkt, maar wat boeit dat? Als het voor jou werkt is dat prima. Mijn man helpt het ook. Dus prima. Bovendien is het een vrij onschuldig middel.