Hallo Dames Ik heb net een ovulatietest gdaan van babyboom omdat ik niet weet of ik nu al mijn eisprong heb gehad of dat deze nog moet komen. Het tweede streepje stond er heel duidelijk op, alsof mijn ei heel snel zal springen. Maar omdat deze testen nieuw zijn voor me wil ik graag wat voorbeelden zien van positieve ovulatietesten. Alvast bedankt groetjes Faith
faith en hope ik zou zo even een positieve test voor je. ovu testen van babyboomshop zijn niet heel erg donker als je ze posi zijn. Die van sensitest worden donkerder. Ze worden ongeveer gelijk aan de controlestreep...
ik heb testen van babyboom,,,ze zijn bij mij altijd iets lichter als de 2e streep ze worden al 6 cyclussen echt niet donkerder en heb toch echt een eisprong,dus blijven testen ook nadat je denkt je pos ovutest te hebben gehad,dan zie je ,,hey ik had wel mn eisprong! das bij iedere vrouw weer anders
Zodra je een positieve ovu test hebt (of gewoon een redelijk duidelijke streep) dan komt je ei er echt aan! Soms test je gewoon niet op het piek moment... Als hij weer lichter wordt heb je kans dat je ei al geweest is.
thanx dames. Ik heb nu 3 dagen om 13.00uur smiddags getest. de eerste was het tweede streepje iets lichter dan de c-streep de 2e was even donker 3e is een heel klein beetje lichter dan de c- streep, zit tussen test 1 en 2 in zeg maar. Dan ga ik er van uit dat dan toch mijn ei komt op cd 46.... Nog maals bedankt, ik snap zelf helemaal niets meer van mijn cyclus, ben blij dat ik toch maar even een ovutest had gedaan!! groetjes Faith