Zijn hier mensen met ervaringen met Efarma? een online apotheek? Heb van mijn arts een recept gekregen die zelf betaald moet worden. Efarma is 15 euro goedkoper als mijn eigen apotheek. Aangezien ik 3 pakjes moet hebben, scheelt dat al snel 45 euro!! Heb ook vergelijkbare medicatie gekeken en die is bij Efarma ook echt een stuk goedkoper. Heb Efarma ook al gechecked en ze lijken gewoon een echte apotheek te zijn..
E-Farma is een echte apotheek alleen is het zo dat alles online moet. Recepten kun je per post opsturen, zie website voor adres onder het knopje klantenservice, is een antwoord nummer dus gewoon gratis. Voor elke zending krijg je ook een retourenveloppe voor je eventuele volgende recepten. Je kan ook een account aanmaken en je verzekering gegevens invoeren zodat ze direct je medicatie kunnen declareren bij je verzekering indien dit vergoed wordt. Hele goeie ervaringen met e-farma en heb bij een verzekeraar gewerkt die samen werkt met e-farma.
Ik heb er net besteld, ben heel erg benieuwd! Prijs was alleen wel anders als ik vban te voren had gezien bij ze...