Dacht dat er hier al een topic ergens was over de leuke en achteraf minder leuke aankopen van aliexpress, maar kan deze niet vinden vandaar dit topic! Ik ben echt een aliexpress fan en kan zo een hele avond vullen met rondkijken daar, maar soms weinig inspiratie.... Misschien leuk om je aankopen die goed en minder goed hebben uitgepakt hier te showen? Oh ja, en vertel er ook even bij hoeveel het gekost heeft
Ik had deze besteld omdat ik dacht dat het wel leuk zou zijn om af en toe van kapsel te veranderen zonder het te knippen, maar het is niet echt wat ik ervan verwacht had haha. Het nephaar ziet er redelijk echt uit, maar het is echt een klein pruikje...dus dat gaat hem niet worden. zo`n 4 euro per stuk.
Ik zocht een sterren projector voor op de slaapkamer van mijn dochter en uiteindelijk de gok genomen en deze besteld. Hij is echt helemaal te gek! Je hebt er 3 standen op zitten, je kunt hem gewoon met een kabeltje in het stopcontact laten zitten zodat je geen batterijen hoeft te gebruiken, als je het kapje erop laat zitten heb je een nachtlampje en mijn dochter vindt hem super! Hij kan trouwens ook draaien of twinkelen, maar dan staat ze te dansen in haar bedje dus met slapen gewoon stil staan haha. zo`n 9 euro was deze.
Heb nog wat andere dingetjes nu besteld, zo gauw ze binnen zijn laat ik weten hoe ze zijn. Who`s next?
Ik lees mee.. iets houd me tegen om te bestellen. Denk gauw dat het flutkwaliteit is. Hoelang duurt t meestal voordat je iets binnen hebt?
Soms zijn dingen wat minder van kwaliteit als het echt super goedkoop is, maar daarom lees ik altijd eerst alle reviews die eronder staan. En de ene keer heb ik iets na een maand binnen, soms 2 maanden maar soms ook al na 2 of 3 weken....
Ik had deze besteld. Werken prima, alleen zijn mijn oren te klein waardoor de speaker er telkens uit valt. 😂 2016 S530 Mini Draadloze Bluetooth Oortelefoon Stereo Hoofdtelefoon Headset Met Microfoon Fone De Ouvido Universele Voor iPhone Samsung 2016 S530 Mini Wireless Bluetooth Earphone Stereo Headphones Headset With Microphone Fone De Ouvido Universal For iPhone Samsung-in Earphones & Headphones from Consumer Electronics on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android)
Ik zie altijd zoveel leuke dingen, via via. Maar zelf nooit geduld om uitgebreid op de site te kijken.
Ja die had ik inderdaad ook gevonden, maar daar staat niet echt in wat nou wel leuk was en wat nou niet zo goed was... Is iets onoverzichtelijker vind ik. Misschien ook wel leuk om niet alleen een link te plaatsen maar ook foto`s
Even een tip, mocht je bijvoorbeeld kleding willen bestellen dan kun je ( als je twijfelt ) even een berichtje naar de verkoper sturen met de vraag of hij/zij even een foto van het originele product wilt sturen, op die manier zie je meteen of het matcht met de foto zoals ze het in de advertentie hebben gestaan. Ik heb daardoor wel eens wat afgewezen omdat ik vond dat het totaal niet leek op wat hun lieten zien in de advertentie
Ik heb ondertussen 277 dingen besteld bij Ali, onderbroeken voor mij. Dochters koop ik daar al 3 jaar bij dezelfde verkoper, onderbroeken altijd binnen 3 weken binnen gekregen en ze zitten altijd goed, Ik heb er een aantal keer Pokemon kaarten besteld, en jurken voor de meiden, 1 keer een jurk voor mijn 6 jarige gekocht die veel te klein was maar mijn 3 jarige dochter wel paste, Ook koop ik daar altijd de verkleedkleding van de kinderen, het gaat steeds ongeveer zo'n 6 tot 8 maanden mee Maargoed coor dat geld Ik heb er 1 keer een horloge besteld waarvan het glas kapot hier aan kwam en heb daar mijn geld voor terug gekregen
Leuk topic ik ga meelezen@! Ik heb een keer een muursticker besteld voor een paar euro, was erg mooi.
Ik heb er al een heleboel besteld. Vaak prima kwaliteit, soms rotzooi. Zo zijn op dit moment mijn favoriete oorbellen van aliexpress, gekocht voor wel 23 cent Ik heb veel verjaardagsballonnen gekocht voor mijn dochter's verjaardag, allemaal prima kwaliteit en hartstikke leuk. Ik heb nu geen foto's, misschien maak ik straks even een collage.
Ik bestel regelmatig bij alie! Van kleding tot make up. Ik heb nog nooit een miskoop gehad eigenlijk.. maar moet zeggen dat ik altijd goedkope dingen bestel... Ik heb getwijfeld over een trouwjurk daar te bestellen, maar dat durf ik echt niet aan!!
Ik heb eigenlijk nog nooit een miskoop gedaan. M'n beste aankoop was denk ik een nieuw scherm voor de iPhone van mijn man.. was 20 euro en binnen een uur had ie z'n telefoon gemaakt. Uv-lamp voor m'n gelnagels ben ik ook super tevreden over. Verder heb ik telefoonhoesjes, (frozen)jurkjes, horloges, armbanden, nageldecoratie, uitdeel spulletjes voor de kinderen en nog veel meer gekocht. Ik heb alles eigenlijk altijd binnen 6 weken binnen en de kwaliteit is over het algemeen gewoon goed. Ik wacht nu alleen nog op eenhoorn sloffen, haha. Make-up enzo koop ik niet. Ik wil graag weten wat ik op m'n huid smeer. Ook koop ik geen nep merk spullen. Ik koop een merk artikel voor de kwaliteit en niet voor het merkje ansich. Daarnaast wil ik niet meewerken aan 'illegale handel'.
De cijfer ballonnen zijn super, cijfer 3 is in bestelling en ben benieuwd of ze goed zijn. Cijfer 2 is nog steeds niet kapot en hebben we al bijna 10 maanden! Volgens mij 34 cent Een grote ballon met Sesamstraat liep langzaam leeg na een aantal maanden maar kon je zo weer vullen.irts van 40 /50cent Een horloge voor hartslag is al stuk 18 euro dus we gaan review aanpassen. Wiebelogen 200 stuks voor 1.78 echt super
Ik heb ook al veel aankopen gedaan. Mijn beste aankoop was deze mannequin pop van 21 euro. Mooi dik haar, veel accessoires en niet duur. Nu kan ik rustig oefenen, en later toepassen op mijn meisjes.