Aliexpress hits en missers!

Discussion in 'De lounge' started by Pixie83, Feb 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Dacht dat er hier al een topic ergens was over de leuke en achteraf minder leuke aankopen van aliexpress, maar kan deze niet vinden vandaar dit topic!

Ik ben echt een aliexpress fan:D en kan zo een hele avond vullen met rondkijken daar, maar soms weinig inspiratie....
    Misschien leuk om je aankopen die goed en minder goed hebben uitgepakt hier te showen?
    Oh ja, en vertel er ook even bij hoeveel het gekost heeft;)

2. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Ik had deze besteld omdat ik dacht dat het wel leuk zou zijn om af en toe van kapsel te veranderen zonder het te knippen, maar het is niet echt wat ik ervan verwacht had haha. Het nephaar ziet er redelijk echt uit, maar het is echt een klein pruikje...dus dat gaat hem niet worden.:D
    zo`n 4 euro per stuk.
    Knipsel1.jpg
    Knipsel2.jpg

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Ik zocht een sterren projector voor op de slaapkamer van mijn dochter en uiteindelijk de gok genomen en deze besteld.
    Hij is echt helemaal te gek!:)
    Je hebt er 3 standen op zitten, je kunt hem gewoon met een kabeltje in het stopcontact laten zitten zodat je geen batterijen hoeft te gebruiken, als je het kapje erop laat zitten heb je een nachtlampje en mijn dochter vindt hem super!
    Hij kan trouwens ook draaien of twinkelen, maar dan staat ze te dansen in haar bedje dus met slapen gewoon stil staan haha.
    zo`n 9 euro was deze.
    Knipsel3.jpg

4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Heb nog wat andere dingetjes nu besteld, zo gauw ze binnen zijn laat ik weten hoe ze zijn.

Who`s next?:D

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,235
    1,891
    113
    Female
    Ik lees mee.. iets houd me tegen om te bestellen. Denk gauw dat het flutkwaliteit is.

Hoelang duurt t meestal voordat je iets binnen hebt?

6. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Soms zijn dingen wat minder van kwaliteit als het echt super goedkoop is, maar daarom lees ik altijd eerst alle reviews die eronder staan.
    En de ene keer heb ik iets na een maand binnen, soms 2 maanden maar soms ook al na 2 of 3 weken....

7. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
  8. Pixxel

Pixxel Actief lid

Sep 25, 2016
    270
    16
    18
    Female
    Ik zie altijd zoveel leuke dingen, via via. Maar zelf nooit geduld om uitgebreid op de site te kijken. :)

9. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

Sep 11, 2016
    255
    144
    43
    Female
    Op de spaghetti
  10. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    #10 Pixie83, Feb 3, 2017
    Last edited: Feb 4, 2017
    Ja die had ik inderdaad ook gevonden, maar daar staat niet echt in wat nou wel leuk was en wat nou niet zo goed was...:)
    Is iets onoverzichtelijker vind ik.

Misschien ook wel leuk om niet alleen een link te plaatsen maar ook foto`s;)

11. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Even een tip, mocht je bijvoorbeeld kleding willen bestellen dan kun je ( als je twijfelt ) even een berichtje naar de verkoper sturen met de vraag of hij/zij even een foto van het originele product wilt sturen, op die manier zie je meteen of het matcht met de foto zoals ze het in de advertentie hebben gestaan. Ik heb daardoor wel eens wat afgewezen omdat ik vond dat het totaal niet leek op wat hun lieten zien in de advertentie ;)

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Ik heb ondertussen 277 dingen besteld bij Ali, onderbroeken voor mij. Dochters koop ik daar al 3 jaar bij dezelfde verkoper, onderbroeken altijd binnen 3 weken binnen gekregen en ze zitten altijd goed,

Ik heb er een aantal keer Pokemon kaarten besteld, en jurken voor de meiden, 1 keer een jurk voor mijn 6 jarige gekocht die veel te klein was maar mijn 3 jarige dochter wel paste,

Ook koop ik daar altijd de verkleedkleding van de kinderen, het gaat steeds ongeveer zo'n 6 tot 8 maanden mee Maargoed coor dat geld ;)

Ik heb er 1 keer een horloge besteld waarvan het glas kapot hier aan kwam en heb daar mijn geld voor terug gekregen

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,633
    5,660
    113
    Leuk topic ik ga meelezen@!
    Ik heb een keer een muursticker besteld voor een paar euro, was erg mooi.

14. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,688
    2,387
    113
    Female
    Broek
    Je hebt ook een facebookgroep! Aliexpress superkoopjes!daar komen ook veel leuke dingen voorbij.

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb er al een heleboel besteld. Vaak prima kwaliteit, soms rotzooi. Zo zijn op dit moment mijn favoriete oorbellen van aliexpress, gekocht voor wel 23 cent :)
    Ik heb veel verjaardagsballonnen gekocht voor mijn dochter's verjaardag, allemaal prima kwaliteit en hartstikke leuk.

Ik heb nu geen foto's, misschien maak ik straks even een collage.

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    Ik bestel regelmatig bij alie!

Van kleding tot make up. Ik heb nog nooit een miskoop gehad eigenlijk.. maar moet zeggen dat ik altijd goedkope dingen bestel...

Ik heb getwijfeld over een trouwjurk daar te bestellen, maar dat durf ik echt niet aan!!

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ik heb eigenlijk nog nooit een miskoop gedaan. M'n beste aankoop was denk ik een nieuw scherm voor de iPhone van mijn man.. was 20 euro en binnen een uur had ie z'n telefoon gemaakt. Uv-lamp voor m'n gelnagels ben ik ook super tevreden over. Verder heb ik telefoonhoesjes, (frozen)jurkjes, horloges, armbanden, nageldecoratie, uitdeel spulletjes voor de kinderen en nog veel meer gekocht. Ik heb alles eigenlijk altijd binnen 6 weken binnen en de kwaliteit is over het algemeen gewoon goed. Ik wacht nu alleen nog op eenhoorn sloffen, haha.

Make-up enzo koop ik niet. Ik wil graag weten wat ik op m'n huid smeer. Ook koop ik geen nep merk spullen. Ik koop een merk artikel voor de kwaliteit en niet voor het merkje ansich. Daarnaast wil ik niet meewerken aan 'illegale handel'.

18. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,301
    10,271
    113
    De cijfer ballonnen zijn super, cijfer 3 is in bestelling en ben benieuwd of ze goed zijn. Cijfer 2 is nog steeds niet kapot en hebben we al bijna 10 maanden! Volgens mij 34 cent

Een grote ballon met Sesamstraat liep langzaam leeg na een aantal maanden maar kon je zo weer vullen.irts van 40 /50cent

Een horloge voor hartslag is al stuk 18 euro dus we gaan review aanpassen.

Wiebelogen 200 stuks voor 1.78 echt super

19. Joyful

Joyful Actief lid

Feb 19, 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al veel aankopen gedaan.
    Mijn beste aankoop was deze mannequin pop van 21 euro. Mooi dik haar, veel accessoires en niet duur. Nu kan ik rustig oefenen, en later toepassen op mijn meisjes:D.

Attached Files:

20. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Heb je een link van de cijferballonnen?

Share This Page