wie denkt er even mee? ik ben onze website aan het maken, nu heb ik een zin: degene/diegene die we niet op voorraad hebben, kunnen voor U besteld worden. wat is het diegene of degene?
dit is de zin die ervoor staat: Enkele van deze ........ hebben we op voorraad. en dan komt deze zin er dus onder: Degene die we niet op voorraad hebben kunnen voor u besteld worden.
indien deze producten niet op voorraad zijn kunnen deze wel voor u besteld worden. Klinkt nog beter ook (vind ik dan)
Wanneer wij iets niet op voorraad hebben kunnen wij dit bestellen voor u ik zou dan doen wanneer wij iets niet op voorraad hebben, kunnen wij dit voor u bestellen.
Indien u de artikelen toch wilt kunnen wij deze (uiteraard) voor u bestellen. Kijk anders hier even: Voorraadstatus: wat geef je weer? - Webwinkel Forum.nl Ik heb ergens nog een andere link gezien, maar weet niet meer van wie die afkomt, kan hem nu ook ff niet meer vinden
U met een hoofdletter verwijst naar god en niet naar een persoon dus de u zonder hoofdletter. Verder zou ik ervan maken wat hierboven ook vermeld staat: Hetgeen dat we niet op voorraad hebben...... enz. of: De artikelen die niet op voorraad zijn.... enz