Ja haha. Maar nog steeds ben ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben. Wachten tot nod is moeilijk.
Raar dat je hem niet ziet als hij in daglicht wordt vastgehouden. Ik zou deze als negatief zien en over 2 dagen weer testen.
Waarom denk je dat? Zelf heb ik nooit positief getest met de Action testen en was ik al die keren ook niet zwanger. Toen ik wel zwanger bleek te zijn, testte ik wel positief. Ook licht, maar wel positief. En ik heb toen ook met de CB getest en deze gaf ook zwanger aan.
Ik vind hem ook wel heel duidelijk hoor... Hoe ziet hij er nu, opgedroogd uit? Die van mij was ook zo in het begin.
Ik heb de testen weggegooid dus weet niet hoe hij er opgedroogd uitziet. Ik denk dat ik morgen even een dagje oversla met testen en maandag test. Als ik zwanger zou zijn dan zou ik dan echt wel duidelijk iets moeten zien.
Nou vandaag is de test negatief op 10/11 dpo dus het streepje kwam toch niet van hcg. Ik geef het op deze ronde en wacht mijn menstruatie af helaas. Bedankt allemaal voor het meekijken.