Goeie vraag inderdaad Vraag het me telkens weer af als ik de speen uitpak. Ik had ooit bedacht dat 't is zodat het speentje mooi in het doosje blijft staan en het dus verder geen nut heeft.
Ik wist dat hier eerder een onderwerp over geweest was, volgens mij had ik die zelf gestart, maar ik kwam deze na googlen tegen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/254794-bibi-fopspeen-vraagje.html Dus om in de koelkast op te hangen, of om de ring (als je er een met ring hebt) in te klemmen.
het is nuttig om er weer een extra handeling aan toe te voegen en verspilling van plastic... verder ben ik ook al heel snel dat hoesje altijd kwijt.. ik neem me iedere keer weer voor om hem goed te bewaren, maar dan issie ineens weer kwijt! Ach ja, m'n meisje is nog nooit ziek geweest en hij gaat regelmatig mee de sterilisator in
die lijst eronder haal ik eraf en dan is het een mooi beschermhoesje voor de speen zelf, voor hygiëne lijkt me. ideaal
voor het ringetje van de speen in vast te klikken zodat de speen een beetje vast zit maar ik gebruik dat hoesje nooit
haha ook hier waren we ons dat af aan't vragen. Weer iets geleerd.. Die hoesjes hebben we overigens weggegooid meteen haha
Ik heb antwoord van Bibi! Dat langwerpig onderdeeltje dient enkel voor de speen recht te houden in de verpakking. En kan zonder probleem verwijderd worden. Milieuvervuiling dus!