Ervaringen echo praktijk Ite Boerema in A'dam?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fleur88, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur88

Fleur88 Actief lid

12 dec 2012
    342
    289
    63
    Lieve dames,

Ik las hier ergens dat er iemand met 14 weken een geslachtsbepaling heeft gedaan bij deze praktijk. Ik kan niet wachten tot ik weet wat het wordt! Heeft iemand ervaringen bij deze praktijk? 14 weken lijkt me wel heel vroeg, zou lullig zijn als het bij de 20 weken toch een piemeltje blijkt te hebben bijv. ;)

Dank alvast voor de reacties!

2. Jet

Jet Actief lid

3 nov 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, ben er nu een keer geweest. Heb zelf om een echo gevraagd omdat ik gewoon een bevestiging van m'n zwangerschap wilde hebben zeg maar. Mag over drie weken weer voor termijnecho. Heb ze nog maar kort meegemaakt maar dat was allemaal prima geregeld kan ik zeggen. Ben benieuwd!

3. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik raad je echopraktijk zuid aan! Kan vanaf 15 weken maar hij is echt super goed. Zelf gynaecoloog geweest.

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Dat topic was van mij :) ik raad het echt aan! Heb echt een goeie ervaring gehad. Precies met 14 weken gehad en kon niet missen. Heel duidelijk en ze had echt veel ervaring. Ze zei dat ze nog nooit gehoord had dat ze t fout had. Had zelf ook mn twijfels bij 14 weken, maar als je de foto's van mijn zoontje ziet in mn topic zie je dat het heel duidelijk is voor dat termijn. Ik kan het iig aanbevelen :) veel succes met je keuze

Deel Deze Pagina