Ervaringen echopraktijk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Skatje, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb vrijdag een pretecho gepland bij Echopraktijk Drechtsteden

Nu zat ik te kijken bij de prijzen, vorige keer hebben we het bij Babyview gedaan in Apeldoorn. En dat was toch een stuk goedkoper!
    Deze keer moet ik gewoon 15!! euro betalen voor een dvd en 10 euro avondtoeslag.. Je kon kiezen tussen 30 en 40 minuten. Wij hebben die van 40 gekozen.

Is het wel een beetje de moeite waard voor deze prijs?

2. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    hallo,

ik vind hem aardig duur moet ik zeggen
    ik was voor alleen geslachtsbepaling € 25 euro kwijt. ik zie bij deze al dat het 35 euro kost is toch z'n 10 euro meer. ik ben in ochten geweest bij jan koning. hij heeft 2 pakketten 1 voor alleen geslachtsbepaling € 25 euro duurt niet heel lang ik heb er 5 foto's bij gekregen en 1 pakket van 50 euro daar krijg je dvd bij en veel foto's begreep ik van hem. hij duurd ook langer.

liefs saphira17

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb wel het 3-4D pakket. Niet alleen geslachtsbepaling.
    Het 'moet' wel in de buurt van Dordrecht want als cadeautje voor mijn vaders verjaardag, mogen mijn paps en mams mee ;)

4. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    oke ja dan kan ik je niet echt helpen sorry, ik kom namelijk niet bij dordrecht uit de buurt ik woon in gelderland. ochten was voor mij ook een eind weg maar was wel heel goedkoop bij sommige zijn ze heel duur! misschien even op google kijken ? wie weet zijn er goedkopere bij jou in de buurt.

liefs saphira17

5. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    ik ben trouwens ook bij de 2e in apeldoorn geweest bij babyvieuw leuke vrouw die bij mij de echo deed en was erg uitgebreid! misschien kan je daar weer heen ?

liefs saphira17

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Das niet in de buurt van Dordrecht, dat ligt richting Rotterdam, haha!

Als ik kijk naar Babyview, ben ik nu zo'n 25 euro duurder uit..

Ik vraag me af of er mensen ervaring hebben met deze praktijk. Heb nu ook geen zin meer om wat anders te zoeken eigenlijk.

Had gekeken bij Babyview Barendrecht maar ik hoorde daar wat slechte recenties over helaas.

7. Chai

Chai Niet meer actief

#7 Chai, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2011
    Ik ben bij Babyview geweest, ze nam echt de tijd om een mooie foto te maken. De kleine lag namelijk met der handjes en voetjes (ja lekker lenig) steeds bij haar gezicht wat zorgde voor een schaduw.
    En ze bewoog en gaapte superveel wat ook de echo bemoeilijkte.
    Uiteindelijk heb ik superleuke fotos van hoe ze duimt in me buik etc gekregen omdat ze gewoon bleef proberen. :)

Ik heb zelf in totaal 107 euro betaald en heb 76 fotos meegekregen op cd en denk 5 uitgeprinte en dus de film op dvd. Vond het echt de moeite waard en als ik zo rondkijk hebben hun toch vaak hele mooie fotos en beelden. Ik was trouwens zelf in Hoofddorp.

Deel Deze Pagina