Lieve dames, Ik plaat dit bericht hier, ik weet niet of dat juist is, maar omdat ik denk dat dit gedeelte van het forum veel dames zitten die verstand hebben van groeiende eiblaasje etc, denk ik dat mogelijk hier iemand mijn vraag kan beantwoorden. Ik heb na 6 weken een miskraam gehad, toen een echo gehad en het bleken er twee. De ander zat er nog met startende hartactie. Bij een echo met 8 weken bleek het hartje van het tweede vruchtje gestopt te zijn. Ik heb middels medicatie de miskraam opgewekt op 18 juli (cd 1). Zoals je op mn kaartje ziet heb ik daarna last gehad van bloedingen. Vanaf afgelopen vrijdag is het zelfs vrij veel geworden. Elke dag verlies ik rond het middaguur een guts bloed en daarna nog een beetje tot het eind van de middag. Daarna steeds niets meer. Dit nu al vanaf vorige week dinsdag (vanaf vrijdag is het dus veel meer qua hoeveelheid). Ik heb daarbij rugpijn, maar geen kramp in mn buik. Afgelopen vrijdag (cd28) heb ik op mijn verzoek, vanwege de bloedingen en omdat ik bang was dat het niet schoon zou zijn, een echo gekregen. Conclusie: helemaal schoon. Baarmoederslijmvlies 4.5 mm en een groot eiblaasje links dat zou gaan knappen of net geknapt was, zei de gyn. Nu is sinds die echo het bloedverlies alleen maar meer geworden. Steeds helderrood bloed. Ik denk vergelijkbaar met een menstruatie (behalve dat het raar is dat ik maar een paar uur per dag bloed en bijv s avonds en s nachts niet). Mijn temperatuur stijgt maar niet....wat ik wel had verwacht als ik mijn ovulatie gehad zou hebben. Ik check mijn slijm en ontdek de afgelopen drie dagen (sinds meer bloedverlies) redelijk wat eiwit slijm, maar normaal check ik het niet met mn menstruatie, dus misschien is dit wel altijd zo? Mijn vraag is eigenlijk, kan deze bloeding, ondanks dat grote eiblaasje mijn menstruatie zijn? Of ligt het meer voor de hand dat deze bloedingen komen door mijn miskraam en mijn ovulatie elk moment kan komen? Alvast bedankt voor het meedenken. Dit is mijn FF kaartje
Wat een pittig verhaal! Ik heb helaas niet het antwoord op je vraag, maar vroeg me af of je het met je arts besproken hebt? Zo niet, dan zou ik je gewoon echt even aanraden te bellen. Zij kunnen het je misschien uitleggen.. En hoe is het nu met je bloedverlies?
Jemig frummels wat een heftig verhaal!! En dat je nog steeds bloed verliest en dan op zo'n vage manier. Wel fijn dat je schoon bent maar rot dat je lichaam zo van slag is. Met medicatie (ben even de naam kwijt sorry) kunnen ze je cyclus resetten zeg maar. Misschien dat jouw lichaam dit nodig heeft! Ik heb vorig jaar dec een MA gehad. Deels zelf verloren, curettage en pillen ivm een restje. De onzekerheden die je dan door maakt en de onbeantwoorde vragen..... Vreselijk! Ik hoop dat jouw lichaam snel op de rit mag komen. De mijne heeft er van dec tot mei voor nodig gehad. Nu zit ik op het wachtbankje van de tweede iui na m'n miskraam.
Duna en Anto bedankt voor jullie reactie! Ik heb over drie kwartier een afspraak voor nacontrole in het ziekenhuis. Ik ga daar ook mijn vragen stellen. Ik heb een enorme behoefte aan weten waar ik in mijn cyclus zit (vlak voor menstruatie of vlak voor eisprong). Op basis van mijn gevoel en mijn symptomen denk ik het laatste, maar zou het toch graag bevestigd willen zien. Stiekem hoop ik dus op een echo, maar met antwoorden op mijn vragen kom ik ook al een eind. Als het wel mijn menstruatie was 1,5 week geleden dan hoef ik denk ik geen medicatie meer om mijn cylcus op te wekken, maar wel goed om te weten! Neem het in ieder geval zo mee het gesprek in. Duna mijn bloedverlies is sinds twee dagen gestopt. Het was vier dagen licht, toen vier dagen hevig (menstruatie?) en toen 2 dagen licht. Maar door al die bloedingen daarvoor weet je op een gegeven moment ook geen verklaring mee te bedenken voor het bloed (eerst was ik nog creatief ermee haha: innestelingsbloeding, ovulatiebloeding, tussenbloeding. Nu is het meer: O WEER een bloeding ).
Inmiddels duidelijkheid gekregen van de gyn. Het was een cyste. Klopte mijn mensrtruatie gevoel toch!