53 dagen overtijd

Discussion in 'Anticonceptie' started by meske, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meske

meske Lid

Jun 19, 2008
    51
    0
    6
    Hallo,

Ik ben eind mei gestopt met de pil en heb daarna gewoon mijn bloeding gehad. Maar sindsdien ben ik niet meer ongesteld geweest. Nu 53 dagen later heb ik 1x 's avonds en 1x 's ochtends getest, maar deze waren allebei negatief. Is het normaal dat het zo lang duurt of wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt voor de reacties.

2. Mariska121

Mariska121 Actief lid

Jul 2, 2007
    415
    0
    0
    Hoi,

het gebeurt wel meer dat het zo lan duurt. Ik zelf heb na mijn ontrekkingsbloeding 86 dagen moeten wachten voor in ongie werd uit mezel. Daarna ben ik 4,5 maand achtereen ongie geweest. Pillen gehad om het te stoppen, ook een echo laten maken. Alles was goed, en het is uiteindelijk uit zichzelf gestopt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat ik je niet aan het schrikken heb gemaakt.

Succes met zwanger worden!

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoi

heeft w.s. met ontpillen te maken,
    kan soms een tijd duren voor je cyclus weer normaal is.

wel vervelend.

misschien gewoon ff afwachten.

succes

xxx

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Denk ook helaas ontpillen.
    Ik kan er over mee praten. Ik ben vorig jaar in oktober gestopt met de pil. Kreeg ook netjes mijn onttrekkingsbloeding (pilbloeding) en toen werd ik pas na 126 dagen voor het eerst ongi! In de tussentijd ben ik (ook gezien mijn leeftijd) wel naar de huisarts geweest. Die zei me dat ik nog even geduldig moest afwachten. Als ik na een half jaar nog niet ongi zou zijn, mocht ik weer terug komen.

Gelukkig zijn mijn menstruatiecycli intussen wel vrij regelmatig.

Maar ik weet dus hoe je je voelt. Ik gaf destijds ook handen vol geld uit aan testen. Wij waren namelijk direct na het stoppen van de pil begonnen met klussen.

Je kunt helaas niets anders doen dan geduldig afwachten. En als het je te lang duurt, toch even een praatje maken met de huisarts.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

6. meske

meske Lid

Jun 19, 2008
    51
    0
    6
    Bedankt voor de reacties.

Ik zal toch nog maar even wachten en denk dan idd dat het toch met het ontpillen te maken heeft.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik werd na het stoppen ook pas na 96 dagen ongesteld.
    Ha had gezegd dat als ik na de vakantie niet ongesteld was, ik naar de gyn moest.
    Maar op vakantie werd ik ongesteld, wat was ik blij!

Share This Page