Iemand ervaring met bovenstaande?. Mijn icd leads lijken deze ader dicht te duwen. Later volgt een dagopname met onderzoek om het te bevestigen. Maar alles wijst er op volgens de arts.
Niemand ervaring? Toevallig dan iemand met ervaring van een angiogram? Net gebeld dat morgen me eigen moet melden. Aangezien dinsdag mijn d dimeer 902 was. En dit lijkt te wijzen op trombose op de leads. Wat dan dus aders afsluit.
Hoi maan, Heb geen ervaring maar zie je berichtje en wil je veel sterkte wensen. Heb er geen verstand van maar dit probleem lijkt me toch behoorlijk serieus... hoop dat je goed geholpen kan worden.
Geen ervaringen mee, mn schoonvader had wel blokkade op die ader volgens mij maar die heeft alle mogelijke bypasses gehad en zit in een heel andere leeftijdscategorie. In elk geval heel veel sterkte, nog ff spannend zo.
Niet met vena cava syndroom, maar wel met angiografie. Een paar maanden geleden gehad ivm longembolie (stolsel in longslagader). Aanprikken werd bij mij via de lies gedaan na verdovingsprik daar. Onderzoek zelf was niet pijnlijk. Had ook een ander onderzoek via een bloedvat in de hals. Had daarna nog 1-2uur bedrust en mocht de eerste dagen niet auto rijden. Maar weet dus niet of jij het onderzoek ook via de lies/hals zal krijgen, anders misschien andere regels. In ieder geval veel sterkte, hopelijk snel duidelijkheid
Wat heftig! Een beetje zoals bij mijn ablaties dus, de prof gaf aan via beiden polsen omdat ze de aders vanuit armen naar hals/hoofd/hart willen zien. Het gaat zelf gelukkig sinds gisteren weer wat beter. De ernstigste benauwdheid is er vanaf. Dat is ook zo gek. De klachten kwa druk op het hoofd etc is er altijd wel. Alleen eens in de zoveel maanden kom daar dan het gevoel bij dat er niet genoeg lucht naar mijn hoofd gaat. Hoop dus aan de ene kant dat dit eindelijk duidelijkheid geeft. Loop hier mee sinds de icd geplaatst is.
Geen ervaring hier. Wel binnenkort met de angiografie. Ik ga een embolisatie krijgen bij de lever. Hier gaat het aanprikken via de lies. Veel sterkte. Klinkt heftig! Hopelijk snel duidelijkheid en minder klachten.
Fijn dat je wat minder last hebt, maar zeker goed dat ze verder kijken als je al een tijd klachten hebt. Sterkte vandaag, blijft altijd een beetje spannend als er een onderzoek gedaan wordt.
Het viel reuze mee! Tijdens de procedure merkte ik aan de arts al dat er wat was. Het was mijn eigen prof echt super fijn! Er zit een stolsol in mijn halsader. Nu bloedverdunners en over 3 maanden weer het zelfde onderzoek.
Even een update, Momenteel gaat het heel slecht, blijkbaar hoort dat stukje ader nog onder sinus trombose. Wat uit eindelijk zorgt voor verhoogde hersendruk. Waar door een hele hoop klachten ontstaan. Momenteel is mijn rechter zicht beperkt door dat het lijkt of ik door een koker kijk. Naar de huisarts geweest en die verwijst me daarop met spoed door naar de neuroloog. Waar ik pas 6 november terecht kan. Momenteel word mijn kwaliteit van leven echt heel erg beperkt. & maakt het me ook angstig terwijl ik nooit angstig ben. Ik heb twee zoons die mijn zorg nodig hebben.
Weet de huisarts dat je pas zo laat terecht kan? Wil je per se naar 1 ziekenhuis of anders je verzekering bellen , of die kan bemiddelen. Vindt het met jou klachten echt niet kunnen. Dit is toch wel urgent.
Huisarts was al dicht toen ik de afspraak kreeg. Mijn eigen proffesor die de afsluiting van de jugularis gevonden heeft wel gemaild. Maar deze deed de laatste keer ook best vaag, de ader is helemaal gezwollen en gestuwd en lijkt afgesloten op de venogram. maar de trombose zelf konden ze niet zien zitten, ook niet met echo. Kreeg laats dit als reactie. * Wat vervelend voor je. Ik kan mij de klachten als er inderdaad een stolsel zit wel voorstellen. & dat de antistolling de tijd nodig heeft* Wat me dan ook weer onzeker maakt. Want als het geen trombose is die de ader afsluit wat dan wel? Hij gaf aan dat me lichaam vanzelf een omleiding maak maar dit heb ik al een jaar deze klachten & ze worden alleen erger. Had ohra wel al gebeld gaven aan dat ons ziekenhuis een doorlooptijd van 7 weken heeft voor de eerste afspraak en dat dus echt al spoed is. Anderen zouden nog langeren tijden hebben zijden ze.