Iemand enig idee wat ik moet doen? Ik heb op mijn galaxy S (1e type) de app van de rabo. Alleen ik blijf me registreren en aanmelden. Op de een of andere manier onthoud hij de gegevens niet? De rabofoon heb ik in januari al gebeld en moet tot op heden nog terug gebeld worden.... Iemand enig idee? Groetjes Floor.
App verwijderen en nieuwe downloaden... Tenminste dat gaf de rabo bij mij aan en tot nu toe geen problemen meer mee gehad!
Of bedoel je als je de app opent dat je dan opnieuw je rekeningnummer moet ingeven en je wachtwoord? Ik heb zelf het vinkje rekeningnummer onthouden aangevinkt en die onthoud tie maar je wachtwoord zal deze app NOOIT onthouden! Hangt een veel te groot risico aan
Allemaal al geprobeerd. Nee logisch dat hij bij iedere keer gebruiken om je wachtwoord vraagt maar ik moet me iedere keer opnieuw registreren. Normaal als je je aanmeld hoef je alleen nog maar je ww in te toetsen en dan zie je je saldo. Maar dat kan bij mij niet ik moet me iedere keer weer inloggen met mijn reader. App verwijderen al geprobeerd, nieuwe codes al geprobeerd maar helpt allemaal niet.
Is trouwens je software van je toestel wel helemaal up to date? Is dat niet zo dan kunnen apps moeilijk gaan doen...
Ik heb dat ook telkens met mn iPhone en iPod touch'es Niet iedere keer, maar 1x per 2 weken moet ik het toestel weer opnieuw registreren met de random reader voordat ik kan inloggen. Tussentijds gaat het gewoon goed en kan ik er dagelijks gewoon in, maar zo'n 1x per 2 weken moet ik me dus opnieuw registreren met de random reader, en dat is op alle toestellen die ik heb zo Misschien foutje in de app of een soort ingebouwde beveiliging?