ervaringen Elysium

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Uilenmama, Apr 7, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Mijn man en ik hebben via Vakantie veilingen dagkaarten gekocht voor Elysium.
    Wij zijn nog nooit in een Wellness Resort geweest en gaan op een badkleding dag hierheen, want we weten niet zo goed wat we er van kunnen verwachten.
    Is er iemand hier geweest die wat informatie kan geven? Bijv waar laat je je kleding en andere zaken?

2. PBV

PBV Fanatiek lid

Feb 6, 2018
    1,765
    1,321
    113
    Female
    In het westen
    Je hebt kluisjes waar jeje kleding in kan doen. De kluisjes zitten in de kleedkamers. Dan heerlijk genieten van de sauna’s etc.
    Bleiswijk is wel een heerlijke wellness.
    Veel plezier!

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,102
    12,084
    113
    Het is allemaal heel goed geregeld, je krijgt een polsbandje, daar ‘betaal’ je mee in de restaurants. Bij vertrek wordt dit bandje bij de receptie weer gescand en kan je afrekenen. Kleding laat je in je kluisje, neem een badjas, flesje water en slippers mee.

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik ben er nu twee keer geweest en t is heerlijk daar.
    Je checkt in (kan badjas en handdoeken en slippers huren en eventueel hammamset nemen). Je krijgt een polsbandje om op rekening te kunnen eten en drinken en kluisjes mee te openen en te sluiten in de kleedkamers.
    Dan genieten!

Buiten zijn wat koelere sauna's in de stilteweide. Verder vind ik het zoutbad een aanrader (kijk uit voor je ogen en goed douchen erna).

Binnen vind ik de luisteraars heel leuk (luisterverhalen) en het relaxbad. Het zwembad vind ik altijd een beetje fris. De stoomgrot met menthollucht is lekker en de lagune om onder een waterval te zitten.

Het eten is lekker! Als je in een luie stoel kan hangen in het restaurant dan krijg je een plateau om met bord op schoot te eten.

Oké ben een beetje fan dus veel plezier!

5. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Ik vind Elysium erg fijn, maar dan wel op dinsdag ofzo. Ik heb één keer een damesdag gedaan en dat was al vreselijk, badkledingdagen staan er wel om bekend dat het megadruk is. Dus ik ga 100X liever in mijn blote kont, dan in die drukte.
    Zoek ook het hamamgedeelte op (zie plattegrond die je krijgt) daar is het vaak relatief rustig en een heerlijk stoombad en een lekker warm bad.

Neem een badjas mee, slippers, een badlaken en een gewone handdoek om je aan het eind van de dag af te drogen en labello ofzo. Zo’n hamamsetje is wel lekker, kan je elkaar schubben en wassen.

6. Poesta

Poesta Bekend lid

Aug 13, 2015
    879
    307
    63
    Ik ben dol op sauna’s maar Elysium vind ik te groot, te druk en te lawaaiig. Wel een lekker groot zoutwater bad buiten!
    Geen ervaring met badkleding dagen, maar lijkt me toch niet zo lekker om in je bikini in de sauna te zitten... Als je je over je schroom kan heen zetten zou ik zeker lekker met blote billen gaan :)
    Veel plezier!

7. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Zo weet ik wat me te wachten staat.

Share This Page