wie weet er een betaalbare bestemming voor een stedentrip in Zuid-Europa? We zouden met Hemelvaart eigenlijk naar Disney gaan, maar gezien het gedrag van onze zoon op t moment, denken we er sterk over om hem een paar dagen bij opa en oma te laten en nog even met zn tweetjes te gaan genieten, nu het nog kan.. Maar we zijn dus aan het Hemelvaart weekend gebonden, dus zoek ik ivm prijzen een iets minder voor de hand liggende bestemming in Zuid Europa!
Valencia! Het is een super leuke stad, grote kans op mooi weer en ik zie er ook regelmatig aanbiedingen van voorbij komen.
Valencia is misschien een idee? Je zou cultuur en strand kunnen combineren Minder bekend maar Lecce? Vanuit daar kun je alle kanten op, eventueel Grappig, ik had ook Valencia in mijn hoofd maar dacht toen gelijk dat het een "te voor de hand liggende" bestemming is voor TS (zie haar OP). Bilbao is misschien een idee? Of Bologna in Italië?
Ik ben een paar jaar geleden in Sevilla geweest, vond het echt geweldig! Eten/drinken kost bijna niks, heerlijk knusse stad (waar je overigens in de zomer ver vandaan moet blijven want het wordt er kokend heet), veel cultuur en nog echt heerlijk Spaans! Ik was toen echt een arme student dus veel heeft het echt niet gekost.
Ik heb ook al zitten zoeken maar het is een dure datum om weg te willen. Sevilla etc scheelt zo 300euro met week later vertrek.. en zo is het met veel. Zelfs boedapest etc is duur dan. Zat ik vorig jaar mei vak voor nog geen 400 met zn 3en 4dgn .
Ja, vreselijk hè.. maar dit weekend kost het ons geen vrije dagen. En manlief wil zn vrije dagen bewaren voor na de bevalling
Milaan en Basel lijken op dit moment wat betreft vliegtickets het voordeligst met Hemelvaart. Denk +/- €150 retour per persoon, vanaf Amsterdam. Vanaf Eindhoven is Pisa voor €130 met Ryan Air.
gezien het gedrag van je zoon? ik krijg daar stekels van. ik weet niet of er iets bijzonders is maar in beginsel denk ik "net begonnen aan school en daar moe van" of "merkt veranderingen rondom gezinsuitbreiding en wil papa en mama meer voor zichzelf"... mijn aanrader zou dus bestemming disney zijn.
Fijn dat jij daar stekels vak krijgt.. wij krijgen op t moment een beetje stekels van hem.. het is een heerlijk ventje, maar inderdaad waarschijnlijk erg veel prikkels voor hem op dit moment.. in februari ook een paar dan Disney geweest en er was geen land met hem te bezeilen.. hij at zichzelf gewoon erg in weg en weet niet wat hij nou echt wil.. daardoor is het op het moment helemaal niet leuk om dingen met hem te ondernemen en lopen we zelf nu ook op ons tandvlees.. ik denk dat hij daarom beter af is met een paar dagen opa en oma dan met Disney