Hallo Dames, Nadat er weinig zijn overgebleven van het iui september topic, hoop ik dat er nog wat mensen zijn die net als ik in Oktober weer voor iui gaan. Ik kreeg vorige pogingen femara voorgeschreven, en nu ben ik deze maand voor het eerst overgestapt naar clomid. Vandaag op cd 3 en dus net het eerste tabletje clomid geslikt. En 15-10 de eerste echo voor follikelmeting. Hoop dat iemand mij gezelschap komt houden hier. Groetjes, BabyWish
Hoi Babywish, Als je wilt kun je ook meekletsen in het IUI augustus topic, Daar zijn nog een aantal dames bezig met een IUI (waaronder ik). Ik ga voor de derde IUI. Succes meid!
Lieve meid, Waarom blijf je niet gewoon gezellig bij september? Je bent heus niet de enige die door gaat naar poging twee hoor! Kan zo best gezellig worden!
@Babywish Ik zit ook in de wachtweken. Afgelopen maandag de IUI gehad. Vanaf maandag ook weer begonnen met Utrogestan. Succes met 't wachten.
Hier loopt al een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/392279-iui-oktober.html Deze sluit ik voor het overzicht