alle symptomen,en kat is een nieuwe hobby begonnen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MDCasBaby, Apr 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MDCasBaby

MDCasBaby Lid

Apr 18, 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    hey iedereen
    ik heb al een dikke week alle mogelijke verschijnselen die er maar zijn.
    wij willen wel een kindje maar we waren er niet echt mee bezig
    toch weet ik dat je lichaam je voor de gek zou kunnen houden en aangezien ik nog geen 2 strepen zie blijf ik op neutraal staan.
    Maar het enige echt typische wat je niet voor de gek kan houden: gedrag van mijn vriend zijn kat.
    Hij heeft er 2,die ene komt wel altijd op schoot..maar sinds 1 week is ze begonnen me grondig te masseren van boven tot onder mn buik en ook mn borsten.heeeel intensief..wij noemen het n catscan:p Maar dit heeeft zij nooit eerder gedaan.De andere kat is erg schuw,nog steeds..maar kwam laatst ineens OOK op schoot.
    Mensen die dit herkennen?
    Ik weet wel dat dierenintuitie niet te bedotten is.
    Ook de lompe grote jonge hond van zijn maat is erg lief ,en heel rustig naast me gaan zitten,kop op schoot,constant naar mij toe willen.
    p.s die baarmoederhals...mijn vriend kan m voelen,en heeft dit nog NOOIT eerder gevoeld.het is behoorlijk anders als normaal
    Groetjes moniek

2. HRM

HRM Actief lid

Mar 23, 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kat doet niet anders tegen me.., maar die is zelf ook zwanger haha. Qua baarmoederhals voelen, ja het is een stuk strakker allemaal daar beneden volgens hem. Voor mij zelfs beetje pijnlijk af en toe.

Het enige bewijs is een posi test he! ;) Hoop het voor je

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier doet de kat ook niet veel anders dan normaal... wel nog meer bij me liggen maar waarschijnlijk ook omdat ze zelf ook zwanger is...

maar toch denk ik dat het er wel mee te maken kan hebben hoor! succes!

4. MDCasBaby

MDCasBaby Lid

Apr 18, 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    haha oke dan:p
    een van jullie ook toevallig last gehad van juist geen honger hebben zo rond de 4 weken?
    week geleden at ik alles wat los en vast zat,zelfs zoet op mijn brood wat ik haat
    nu eet ik vrij weinig omdat ik gewoon echt geen zin heb in eten en van die lucht van dingen zoals ei krijg ik de kriebels al

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Het is niet bewezen, maar je hoort erg veel verhalen over dieren die inderdaad dingen als een zwangerschap aan kunnen voelen.
    Wanneer is je NOD?

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Mijn katten wilden opeens de hele tijd "bij mama" liggen, normaal wisselen ze tussen mij en mijn vriend, maar nu constant op en bij mij, het liefst op mijn buik.
    En de honden hier legden hun hoofden de hele tijd op mijn buik, en dan bewogen de oren zo komisch heen en weer.

Nu willen de dieren niets meer met me te maken hebben want de baby schopt ze van mijn buik af :D

Ik heb tot denk denk...10 weken? nauwelijks honger gehad, niets was lekker en alles rook gewoon niet aantrekkelijk.

7. MDCasBaby

MDCasBaby Lid

Apr 18, 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    hey :) rammel:mijn nod is de 23e
    en sylvia: had jij ook dat zelfs snoep en koek niks bij je uithaalde?

Share This Page