Hallo allemaal, 31 maart heb ik mijn menstruatie gehad. Nu zou ik zo rond de 25 ste weer mijn volgende NOD hebben. Vanmorgen verloor ik helder bloed (weinig) Ik heb geen pijn of andere 'rare' dingen die ik normaal wel heb met m'n menstruatie. Zou dit een innestellingsbloeding kunnen zijn? Alvast bedankt voor jullie antwoord!!
dat zou best weleens kunnen...je zult het echt pas weten op je nod als je een test hebt gedaan als je niet ongi wordt. ik raadt je wel aan je niet te gaan fixeren op zogenaamde symptomen..1 maand had ik ongeveer elk symptoom die je hebt bij een zwangerschap en toen werd ik gewoon ongi. de maand erna toen ik bijna niks had was ik zwanger..
Het zou best goed kunnen dat het een innesteling is, omdat je pas volgende week je nod hebt. Ik hoop het voor je! Het klinkt in ieder geval wel goed. Spannend, hoor! Ik heb zelf een aantal dagen voor de NOD bruin verlies gehad en drie dagen voor de NOD zelfs heel iets helderrood bloed verlies. Zo is het bij iedereen weer anders. Succes!
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik durf niet teveel te hopen omdat het anders zo'n domper kan zijn...... ongemerkt ben je er toch mee bezig. Het is dus gewoon afwachten. Vlinder, gefeliciteerd met je zwangerschap!!