Vanmiddag op 11 dpo getest met CB en die geeft aan zwanger 1-2, maar de Action test is hartstikke licht en lijkt trouwens ook niet op te lopen. In mijn ervaring is de Action altijd best wel duidelijk. Omdat ik immunologische medicijnen slik moet ik bij een positieve test deze meteen vervangen met andere, vandaar dat ik zo ruim mogelijk voor nod wil testen. Ik had misschien geen Action meer erbij moeten doen maar ik heb ze toch liggen dacht ik....Maar van dat lichte streepje word ik echt nerveus. Nu wil ik Action blijven testen totdat die oploopt of moet ik gewoon nu stoppen wegens de uitslag van de CB? Ik twijfel enorm nu... Wie heeft ervaring? Wat denken jullie?
Ik heb geen ervaring met jouw medicatie natuurlijk, maar ik nam zelf med die niet samen gaan met een zwangerschap en ben bij de 1e positieve test hoe licht ook gestopt. Het is pril maar er is sprake van een zwangerschap en in mijn opinie hoe minder beïnvloeding van het vruchtje door medicatie hoe beter. Ik zou dus gaan switchen van medicijnen.
Cb wel hele goede ervaringen mee, die van de action werden bij mij ook niet geweldig! Het is nog pril en wie weet als je overmorgen test dar die van action wel donkerder zijn!
Ik zou ook stoppen met de medicijnen. Het lijkt me een hele prima test voor 11 dpo, en volgens mij ook passend bij CB 1-2 weken. Ik kan vanaf de foto zeer duidelijk een streepje zien en dat hij roze is. Mijn eerste testen van rond dat termijn kreeg ik niet op de foto eigenlijk zo licht. Oploop kan je goed zien na 2 dagen. Je zegt nu geen duidelijke oploop te zien, maar wanneer was je eerste positieve test dan? Je hebt nu ook getest met middagurine, wat mogelijk dus meer verdund is.
Dankjewel voor jullie reacties, ik ben hier echt zo zenuwachtig over... Ik ben gestopt met de medicatie en stap nu over op prednison dan. Ik heb gisteren ook getest en toen was de Action net zo licht, misschien zelfs donkerder, Dus ik schrok hier best van. Ik had nog 1 kv liggen en die wilde ik bewaren maar tja....de zenuwen he? Dus die heb ik net gedaan. Ik weet niet, ik had deze wel iets donkerder verwacht. Iedereen zegt steeds dat het na twee dagen moet oplopen maar op bijna alle foto's zie je toch dat het iedere dag donkerder wordt? Wanneer stellen jullie trouwens voor weer een cb digital te doen? Dit is de kv van net:
Ik vind hem mooi hoor! En nee op lang niet alle testen zie je elke dag oploop. Hcg verdubbelt zich elke 48 uur, en bij sommigen zelfs na 36 uur pas. Ik zou me hier nog niet druk om maken. Sowieso een oploop van 2 testen een dag na elkaar is niet echt een leidraad, morgen of overmorgen nog eens testen
Maar je mag nooit verschillende testen met elkaar vergelijken. Had je gisteren ook een kv gedaan? Dan kan je die vergelijken. Action wil soms wel eens stomme streepjes geven. Doe je daarna direct de andere uit het doosje wil dat vaak een heel ander resultaat geven. Was bij mij ook. Ik vind je kv voor 11 dpo prachtig!
Dankjewel allemaal! Dat kv testje is nu ingedroogd en ziet er niet eens meer zo uit als op de foto maar wat dunner lijkt het. Maar ik test morgen en overmorgen gewoon weer en dan op nod weer een cb test.
Wat ik me wel op dit moment afvraag...bij mijn andere zwangerschappen liep het hcg zo snel op, dat leek met het uur sterker te worden en deze keer gaat het enorm langzaam. Is dat dus soms verschillend, ook nu mijn ervaring dus heel anders is? De enige keer dat het zo traag ging ging het niet goed dus ik denk dat ik me daardoor zo nerveus erbij voel...Of moet ik dat gewoon loslaten? Was de hcg aanmaak bij jullie soms ook weleens verschillend?
Mijn Action testen begonnen ook zo licht en bleven ook best lang licht. Pas bij wat ik dacht 5 dagen na nod een knaller (achteraf gezien wsch later eisprong gehad en had ik die knaller bij 14dpo).
Nou vandaag weer getest met Action en Kv. De twee onderste testen van de Action zijn met dezelfde urine en ik vind ze er best wel verschillend uitzien...Niet gewend vd action maar goed. En de kv is iets duidelijker dan gisteren. Ik blijf het erg spannend vinden. Ik doe op nod weer een cb en dan stop ik met testen .
Duidelijke oploop. Ik zou stoppen met testen, dat lijkt je onzeker te maken terwijl je hartstikke zwanger bent! Gefeliciteerd, geniet ervan!