Ik zit in ronde 2 met Clomid, en vind het erg lastig want dat wat ik voel, zijn dit nu bijwerkingen of gezonde kwaaltjes van eigen lichaam? Ronde 1 hebben ze me in het ziekenhuis gevolgd, follikel groeide goed, eisprong was bevestigd (achteraf progesteron geprikt). Ik had een cyclus van 33 dagen. Dit vond ik nog wel lang! Hebben meer van jullie een relatief langere cyclus met Clomid? Nu in ronde twee, zit op dag 29. Eisprong vermoedelijk op dag 19 of 20 gehad, maar dat weet ik deze maand natuurlijk niet zeker. Ik heb, in tegenstelling tot vorige maand, nu al redelijk snel na de eisprong zeurende buikpijn. Wat me nog meer opvalt is dat ik bijna geen witte afscheiding heb, wat meestal na de eisprong komt. Ik heb soms meerdere keren per dag ontlasting. Allemaal vreemd, en weer anders dan met de vorige ronde Clomid, maarrr....het kunnen ook bijwerkingen zijn? Wie heeft ervaring met Clomid en wil dit delen? Ben erg benieuwd.
Geen ervaring met de klachten die je noemt, ik vind het alleen zo moeilijk om er iets over te zeggen. Ik heb nu twee keer een eisprong gehad door Clomid (eerder sloeg het niet aan) en ook allebei de keren totaal verschillende klachten.. Het is ook gewoon moeilijk om erachter te komen waar de kwaaltjes vandaan komen, misschien kan je dat er een beetje uit opmaken als je langer aan Clomid zit (maar laten we hopen dat dat niet nodig is!)
Bedankt voor je reactie! Ik lees veel verschillende verhalen over Clomid, ook dat het zoals jij zegt, niet aan kan slaan. Dit houd ik ook in mijn achterhoofd, want ik ben Clomid gaan gebruiken omdat mijn eisprong niet vanzelf doorzette, en dat gaf ook veel zeurende pijntjes. Ik ben al blij als mijn eisprong gewoon blijft komen met dit spul! Ik zit op 5 dagen voor NOD als ik mijn vorige cycluslengte aanhoud, dus nog ff afwachten. In de bijsluiter is ook niet direct iets over bijwerkingen te lezen.