Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik en mijn vriend proberen nu een jaar zwanger te worden en nu heb ik op 15 juli mijn laatste ongesteldheid gehad. Morgen is mijn NOD maar heb gisteren een test gedaan van de kruidvat en die gaf toch wel heeeel licht een streepje (dit had ik ook bij mijn 2e) maar nu verlies ik al 3 dagen bloed (redelijk helder/roze) maar dat alleen smorgens en heb daar ook ik buikpijn bij alsof ik ongesteld ben. Overdag is het bloeden gestopt heb ook veel last van mijn borsten enz... ik ben zo bang en onzeker heeft iemand hier ervaring mee? Word gek van die onzekerheid het is best veel bloed als of het mijn 1 ongesteldheidsdag is, maar er zitten geen stolsels bij Hoop dat iemand mij kan helpen. Liefs patricia
morge weer testje wagen en anders ff ha bellen hoop voor je dat t raak is en dat de bloeding niks is succes
Ja dat hoop ik ook. Kan bijna niet wachtennom nog een test te doen, maar echt blij durf ik nog niet te zijn
Ik hoop voor je dat het raak is!! Ikzelf ben onverwachts zwanger geraakt, en ben gewoon de eerste keer nog ongesteld geweest, zover nijn berekeningen was dit ook in de periode van nohd dagen. Ik zal voor je duimen!
Mijn reactie zal je echt niet helpen maar ik ben tot aan de vierde maand gewoon ongesteld geweest. Het kan dus allemaal. Ik zou over 3 dagen nog eens testen.
Tja. Ik denk dat niemand je onzekerheid weg kan nemen. Gewoon even afwachten en over een paar dagen opnieuw testen. Op dit moment kunnen je symptomen nog zoveel betekenen dat het beter is om gewoon nog even te wachten.... Frustrerend, ik weet het