Hallo meiden, vanmorgen door de Gyn. gebeld. Ze hebben 3 weken geleden mijn bloed getrokken. Ik heb een veels te laag progesteron gehalte, hier zal ik nooit zelf een eisprong mee kunnen krijgen. Dit is dus een extra bevesting dat ik dus inderdaad PCO heb. Verder waren de uitslagen goed (o.a. een check op soa's e.d.) Ook de zwemmers van mijn vriend zijn helemaal goed, fantastisch zelfs volgens de Gyn! Dat is dus al een hele zorg minder. Ook gemeld dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden door Duphaston. Ik krijg nu een ander middel (ben de naam even kwijt) en moet een extra hoge dosis nemen. Kan hier wel veel vervelende bijwerkingen van krijgen zei ze. Hiermee moet het lukken. Deze weer 10 dagen slikken, en vervolgens op CD 5 met Clomid beginnen. Hierbij even mijn updatetje! Meiden, allemaal heel veel succes verder! xies Makkie
hoi meid balen dat je geen eigen goede eisprong hebt maar idd kan clomid daarmee helpen wel fijn dat het zaad helemaal top is! hopelijk slaan de nieuwe medicijnen aan en word je snel ongi zodat je verder kunt! succes
hoi Makkie k zie dat je uit Heteren komt, ga je naar nijmegen of arnhem of misschien wel TIel? Ikz it in het Radboud in Nijmegen Misschien krijg je nu provera om ongi te worden? tja pco niet leuk, maar het beestje krijgt een naam en daaraan kunnen ze een goede behandeling gaan verbinden, t wordt nml moeilijker als niet duidelijk is wat het probleem nu is.. heel veel succes en kom anders meekletsen op 1e ronde clomid gr bengel