Wij zijn zwanger van ons eerste kindje en helemaal in de wolken zo blij. Op dit moment zijn wij ons aan het oriënteren op het gebied van kinderopvang in Almere. Heeft iemand goede ervaringen of tips qua een goede opvanglocatie?
Mijn kindje gaat naar een gastouder opvang in Almere kinderdagopvang heb ik geen ervaring mee ik zit bij Tamara`s Gastouderbureau - Gastouderbureau Almere - - Gastouder worden en van harte gefeliciteerd
Welke wijk zit je? Ik ben ook langzaam aan het oriënteren in Almere, vind het zo moeilijk. Gelukkig duurt het nog even
Wij wonen in de nieuwe wijk Nobelhorst Er is bij ons geen opvang locatie dus we moeten uitwijken naar een andere wijk. Waar woon jij in Almere? En hoe gaat het met je zwangerschap? Iedereen bedankt voor de tips
hahaha dat is altijd het nadeel van een nieuwbouw wijk, maar gelukkig moeten we voor ons werk altijd door Almere rijden dus voldoende aanknopingspunten
Ik hoor goede verhalen over kindercentrum Kids Together. Hele warme en gezellige mensen daar die goede zorg leveren aan de kinderen. Ook erg betaalbaar!
Je kunt volgens mij ook info uit een register halen over alle kinderdagverblijven in een bepaalde regio. Onze ervaring bij het Sprookjesland is voornamelijk bij vestigingen buiten Almere (maar een aantal keren gebruik gemaakt van de vestiging van Almere ivm werk)
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Wij hebben gekozen voor een opvang in onze oude wijk en zodra er opvang in onze nieuwe wijk komt gaan we meteen over