Goedemiddag! Mijn kindjes van 4 en 3 gaan vanaf volgende week voor de eerste keer naar de kinderopvang en bso. Wij hebben voor flexibel gekozen omdat de tijden van mijn vriend nog weleens willen veranderen. Nu had ik net de belasting gebeld om Na te vragen hoe dit in zijn werk gaat wanneer wij met vakantie zijn bijv zij automatisch die toeslag aan passen nadat het kinderdagverblijf de daadwerkelijk gedraaide uren doorgeeft. Nu zei die vrouw mij dat ik dit zelf het aantal genuttigde uren in moet vullen op mijn toeslagen.. Aangezien ik hier absoluut geen verstand van heb en er vanuit ging dat het kdv dit regelt.. zouden jullie mij kunnen helpen/uitleggen hoe ik dit ga doen? Alvast heel erg bedankt!
Als het goed is kunnen ze je bij de opvang helpen met je belastingzaken betreffende de opvangtoeslag.
Wij hebben een gemiddelde van 50 uir per kind wat ook door loopt als wij vakantie hebben. Maar het trekt zich recht doordat ik soms wel maanden heb dat ik over die 50 uur ga. Ik heb vooraf een paar maanden bekeken en die uren uitgerekend.