Bij dochterlief zitten nu echt tandjes aan te komen! Boven zowieso 2 en onder zie ik nu diverse bultjes en op 1 plek ook daadwerkelijk wat wits zitten. Naast het aanbrengen van dentinox en kauwen op speeltjes, wat zijn nog meer gouden tips?
Oh leuk is dat hè, maar wat kunnen ze er last van hebben. Wij gebruiken chamodent van vsm, helpt bij onze dochter super. Ze heeft inmiddels al twee tandjes die door zijn. En ja verder lekker overal op kauwen.
Hoi Chamodent gebruiken we ook hier. Helpt wel wat maar ons dochtertje heeft echt ontzettend last... Heel zielig en dan helpt haast niets echt helemaal natuurlijk... Ze is nog maar net bijna 5 maanden en heeft nu al 2 tanden! Komt denk ik ook harder aan voor die kleintjes... En een lekkere koude bijtring uit de koelkast natuurlijk, of mama s vingers en dan goed masseren! Suc6 het kan wel even duren allemaal geloof ik
Chamodent, multilind babytandgel , stukje appel, wortel, en in heel extreme gilbuien een zetpil, ik geef dan de homeopatische vibrucol.. Voel me met 13,5 maand expert, ze moet nog 4 kiezen en is ze klaar