Hoi meiden! Nog meer van jullie die zo lang na de bavalling nog lopen te kokhalzen? (Neeeee ik ben niet alweer zwanger hoor!) Meestal als ik iets te laat eet. Meerdere keren per week gebeurd het wel. Ik ben 4 maanden aan de pil geweest, toen had ik het ook. Hier ben ik deze week mee gestopt ivm migraine. Zal het nog steeds met de hormoontjes te maken kunnen hebben? Ik geef geen borstvoeding (meer). De eerste 4 mnd van de zwangerschap was ik ook hondsberoerd.
Ik had er voor mijn zwangerschap ook al last van dan was mijn suikerwaarde te laag omdat ik nog niet gegeten had en was misselijk en ging ik ook kokhalzen. Het enige wat bij mij helpt is rustig aan doen en regelmatig en op tijd eten.
thanx, bij mij is het niet mijn suiker. Ik heb het een maand of 2 na de bevalling zeer ernstig gehad icm duideligheid en heb wel 3x bloed geprikt. Er kwam niet veel uit. Misschien mn hormonen of lage bloeddruk dus moest drop eten en aan de pil...vaag hoor! Dat je lijf na zo'n periode nog zo van slag is he! Heb nu ook nog pfeiffer, misschien dat daar ook nog wel iets weg kan komen..(?)