Wie heeft er ook een hekel aan strijken? Ik ben over drie weken uitgeteld maar nog steeds geen nesteldrang. En nog steeds een hekel aan strijken. Wie nog meer? Bah this dat het moet maar zin heb ik er niet in
Ik doe het nooit, mijn man strijkt zijn eigen overhemden en ik koop alleen kleren die ik niet hoef te strijken.
+1 Ik had ook geen nesteldrang, mijn man WEL!! Strijken doe ik niet, alleen overhemden van mijn man (heeft hij gelukkig nooit aan). Voor de rest let ik eigenlijk altijd op de stoffen, zodat ik niet hoef te strijken!! Offff ik vraag mijn schoonmoeder haha
Ik strijk ook bijna niet. Wat een onzin om de hydrofiele luiers te strijken. En als de lakentjes echt vol kreukels zitten, strijk ik alleen dat randje dat boven de deken uit komt. Dan bijven de overhemden van man lief nog over. En die mag hij lekker zelf doen!!
Ik strijk ook bijna nooit, heel soms de overhemden van mijn man. Hij doet dat zelf overigens ook niet. Netjes uithangen bij het drogen scheelt al een boel. En na een keer of vier wassen een snelle strijk erover.
Ik heb ook een hekel aan strijken en doe het dus ook niet! Zo'n onzin! Ik heb geen droogtrommel dus hang alles uit en dat scheelt al een hele hoop. Alleen bloezen/overhemden en katoenen jurkjes of rokjes strijk ik, maar die hebben we gelukkig erg weinig.
Mijn zusje heeft alle babystrijk gedaan toen ik 35 weken zwanger was... Voor de rest strijk ik nooit! Kleding wordt gewassen en gaat heel nat op hangers en zo is het kreukvrij echt ideaal...
Ik strijk niet, nooit. Manlief draagt wel geen overhemden enkel T-shirts. Ik heb zelf geen strijkijzer. Dus als ik van die gordijnen ofzo koop waar je een zoom moet in strijken, dan moet ik ergens 1 gaan schooien
Ik heb niet eens een strijkijzer/strijkplank Ik strijk dus nooit en koop alleen kleding die ik niet hoef te strijken!
Ik heb altijd wel heeel veeel strijkwerk, maar ik doe het gewoon niet. Heb wel wat beters te doen. Als ik wat nodig ben sta ik dat te strijken en de rest blijft gewoon lekker op de berg liggen!!!:-D
Ik strijk ook alleen de overhemden van mijn vriend, die hij aan moet voor zijn werk. Ik vind het zo lullig om ze niet te strijken voor hem, als ik vrij ben en hij gewerkt heeft..en hij ze dan s'avonds nog moet strijken. Verder strijk ik geen beddengoed of thee doeken, of die hydrofiele luiers wat een onzin inderdaad.
Wat strijkt iedereen weinig! Ik strijk 2x per week. Ook niet veel, paar shirts en spijkerbroeken..die zitten altijd in de kreukels. En 1x op zondag onze werkkleding... die witte pakken van mij moeten er echt netjes uitzien.
ik heb er ook een hekel aan, dus veel dingen gaan gewoon zo opgevouwen de kast in, maar een paar dingen moeten toch gestreken worden, denk dat ik een half uurtje per week bezig ben
Lol.... ik ben een strijk-freak. Ik zit er nu ook al een ochtend tegenaan te hikken want er ligt best veel en normaal gesproken doe ik 't fluitend maar ik ben nu gewoon niet fit... snotverkouden en na ja.. niet lekker. Maarrrrrrrrrrrrr normaal gesproken strijk ik dus ALLES!! - de overhemden van mijn man (die vertegenwoordiger is dus iedere dag een overhemd draagt) - beddegoed; lakens, slopen etc. (op de overtrek van ons na want die is XXL en hoeslakens natuurlijk ook niet) - rompers, hydrofielen, alle kleertjes van Dennis... - de meeste kleding van mij en m'n man afgezien van pyjama's en t-shirts die ergens onder gedragen worden - theedoeken Nou ja, geen handdoeken en ondergoed (ken namelijk iemand die dat ook doet!) etc. dus. Maar wel heel veel, ik hou gewoon niet van kreukels..haha!
Hier ook een strijk-gek behalve ondergoed en sokken, en handdoeken niet. Ohja sinds kort ook niet meer de dekbedden
Tja... daar zullen de meningen over verdeeld zijn denk ik. Ik heb wel 2 vaste dagen waarop ik strijk hoor, maandag en donderdag en dan hoogstens 1,5 uur.
Ik strijk alleen wat uit de droger komt. Alles dat gehangen heeft word opgevouwen bij het van de lijn halen en kan zo de kast in.