nog 1 weekje.. spannend

Discussion in 'De bevalling' started by Joyciejj, Sep 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,486
    223
    63
    Nog 1 weekje te gaan tot de geplande ks! Vandaag precies 38 wk en met precies 39 wk wordt ie gehaald! Moet om 8.15 in het ziekenhuis zijn kreeg ik net bericht van.. wie weet hoelang het dan nog duurt voor je aan de beurt bent? Heb er zin in maar wordt nu toch ook wel een beetje zenuwachtig brrr... wie telt mee af??

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik ben vandaag ook precies 38 weken! Spannende tijd he!

Heb helaas geen idee wat de wachttijd is, toen ik ingeleid werd moest ik ook de volgende ochtend om 8:00 in het ziekenhuis zijn en vervolgens begon het diezelfde avond spontaan al dus ben uiteindelijk niet ingeleid, hoop dat jij dat ook hebt!

Denk dat het sowieso aan de drukte ligt.

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik moest me toen om half negen melden en de keizersnede stobd gepland voor half 11. Uiteindelijk waren ze eerder klaar en mocht ik om tien richting ok.
    Ze zijn om half elf begonnen en om half 12 was ik alweer op mijn kamer hihi

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Waarom krijg je een keizersnede?

5. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,486
    223
    63
    Jaaa egt he!! Ben ook wel erg benieuwd nu naar mn frupke :p
    Janou bij mn eerste zou ik ook ingeleid worden om 7 uur al ma zou dan de dag ervoor moeten bellen ivm drukte.. maar toen is het een paar dagen ervoor al uit zichzelf begonnen, maargoed toen was ik ook al over de 41 weken! Aan een kant hoop ik dat ie mooi blijft zitten tot de dag, want heb zo alles geregeld met oppas enz.. en ik ga er rustig naartoe.. scheelt weer voor het herstel.. maar aan de andere kant heb ik het gewoon gehad en mag ie komen haha
    En jij gewoon wachten tot ie zich meld??

6. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,486
    223
    63
    Dus zoiets 1, 5 a 2 uur van te voren en dan naar de ok.. ik hoop ook dat ik terug ben op de kamer voor de middag.. zou wel fijn zijn! Want je moey je nuchter blijven vanaf 24 uur en je mag niet eens water drinken heb ik begrepen? maar wat was je snel terug op de kamer zeg!
    Ik krijg een ks omdat mn dochter best groot was en na 27 uur weeen had ik nog maar 4 cm dus kreeg toen een ks en deze wordt nog groter geschat, dus willen ze geen risicos nemen..
    Waarom heb jij een ks gehad dan? Want de eerste was wel natuurlijk toch?

7. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Ik moest toen om 7u in het ziekenhuis zijn, om 9.30 stond de KS gepland en dat liep allemaal volgens plan. Onze dochter is toen om 9.50 geboren.

Geniet van je laatste weekje zwangerschap!!

8. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja de eerste was natuurlijk, binnen 2.5 uur.
    De tweede lag in stuit... Dus baalde ontzettend aangezien mijn eerste zo makkelijk ging.
    Ja het ging heel snel gelukkig, ze wilde me zo snel mogelijk bij de kleine hebben!

Ja ik heb de avond van te voren gewoon gegeten.en moest idd nuchter zijn in de ochtend heb wel wat thee genomen.
    Maar bv een vriendin van me die kreeg de ks om 14 uur en mocht in de ochtend nog een beschuit.

Spannend!!

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Erna mocht ik nog niet eten, pas in de avond een beschuit met thee.

10. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,486
    223
    63
    Soo dan heb jij een turbo bevalling gehad en dan snap ik dat je baalde als de tweede in stuit ligt na zon eerste bevalling! Maar is de keizersnee wel meegevallen en het herstel?
    Hoop ook dat het hier zo snel gaat dan hihi
    Okee ik kan echt niet een hele nacht en halve morgen zonder drinken, drink de laatste tijd al zoveel snachts..
    Ja een beschuit las ik idd in het boekje maarja ook ik ben smorge s aan de beurt, gelukkig ook maar beter voor mn zenuwen!!
    En bij mn spoed kreeg ik erna alleen maar water boullion en warme pap.. en warme pap gadver

Share This Page