De titel zegt het al; ben 31 weken zwanger van ons eerste kindje en hoor iedereen in mijn omgeving over harde buiken.. Ik heb er nog geen gehad..De meeste hoor/lees ik dat ze al vroeg harde buiken hadden. Overal in de zwangerschaps apps lees ik dat harde buiken erbij horen, maar hier helemaal niks. Soms wel dat alleen mijn onderbuik even hard word, maar denk eerder dat dit ons meisje is dan een harde buik want dat voel je door je hele buik lees/hoor ik. Zijn er meerdere meiden waar de harde buiken uitbleven?
Nooit harde buiken gehad... 3 zwangerschappen! Je hoeft geen harde buiken tekrijgen hoor, is geen must in een zwangerschap... Alleen maar prettig!
Hier ook. Bij eerste zwangerschap nooit een harde buik gehad. Bij deze tot nu toe ook nog niet. Zou ook niet weten hoe het voelt...
Geniet er van! Ik heb het wel. Op de zwangerschapscursus ben ik ook de enige die er last van heeft. Toch zijn we met z'n vijven 😊 Ik heb het alleen met fietsen. Het betekent dat je goed in je vel zit en niet te veel inspannende dingen doet, wat precies goed is😊
Bij m'n 1e zwangerschap hadt k hardebuiken aleen voelde dat zelf niet. Aleen op ctg san zag k het. Maar hardebuiken hoef je niet persee te krijgen hoor Xx
Bij mn eerste pas op het laatste last van gehad & nu al vanaf 16 weken soms ook meerdere keren per dag. Voelt niet fijn.. Alleen maar fijn dat je er nog geen last van hebt😁
geniet ervan, en geen zorgen, hier 35 weekjes en ook nog nooit gehad... En niet dat ik het echt rustig hou...
Ik had pas later in de zwangerschap harde buiken denk zo rond 30 weken dat ik echt dat van Ohw dit is dus een harde buik.. Nu heb ik ze regelmatig!
Ik had ze ook pas later, bij 35 weken voelde ik het soms pas. Ook aan de CTG zag ik dat ik ze wel had, maar de meeste voelde ik niet. Nu heb ik ze wel vaker.
Hier ook zwangerschap zonder harde buik tot nu toe. Terwijl ik mij wel heel druk heb gemaakt enzo. Of ik herken het niet, of heb ze niet haha. Wat ik ervan begrijp is dat ik ze niet hoef te missen
Oke dank jullie wel Ik dacht echt dat het "erbij hoorde". Zo staat het ook in de apps. Ik dacht al ben ik nou z'n rare dat ik ze niet heb.. Maar het hoeft dus niet..ook dat kan ik nie echt terug vinden op internet.
Je buik voelt dan aan als een harde bal. Het voelt alsof je spieren alles aantrekken daarbinnen. Het voelt niet heel fijn ofzo😬