Hoi, Ik ben al heel lang niet meer actief geweest op dit forum, maar teste 3 dagen geleden positief. Tenminste, dat dacht ik... Ik lees nu allerlei negatieve dingen over de action testen en nu ga ik dus ook twijfelen. zie foto. eerste 2 zijn met de early testen en dr onderste de normale action test. wat denken jullie?
Hoi Spierings1, Vorig jaar in augustus testte ik ook positief met de actiontest. Kleine dame is inmiddels alweer 5 maanden. Als je toch teveel twijfelt kan je altijd nog een ander merk proberen. Het ziet er iig naar uit dat je zwanger bent, gefeliciteerd. Groetjes Wendy
Dank je voor je reactie! Begon heel erg te twijfelen omdat hij ook niet super duidelijk is. De testen zijn van 3 dagen na elkaar
Deze zijn gewoon positief een beetje toevallig als je 3 foute heb ik zou zelf gewoon nog een keer action testen kopen en als ze oplopen dan gaat het super, Ben zelf erg fan van de action zeker omdat ik toch zeker wel 10 keer test dan kost de action tenminste niet zoveel.
Ik zou zelf even een ander merk halen. Zelf nog nooit een action test gedaan maar ik zie de streepjes zeker...
Ik zou ze wel als positief beschouwen, maar als je een duidelijk streepje wilt ff een predictor halen
ja is de predictor nu wel betrouwbaar? meende dat t jaren geleden niet zo was. bedankt voor alle reacties! ga morgen een andere halen
Ik denk ook dat je testen laten zien dat je zwanger bent. Ik zou een predictor halen ter bevestiging. Mijn (recente) ervaring met action testen was dat ze veel minder duidelijke lijntjes gaven dan bijv predictor of zelfs KV 2v5.
Lijken mij wel positief, alleen zie ik niet zo veel oploop. Hoe is de laatste opgedroogd? Heb je dan nog eens het rijtje voor me?
Mijn ervaring met de action is dat ze niet snel oplopen. Ik heb 6 dagen doorgetest zonder knaller. De 6e was niet veel donkerder dan de 1e.
Ik heb net nog een actiontest gedaan die had ik nog liggen, morgen een ander merk halen. zal zo even een foto plaatsen!