Ik heb me suf getest met deze testen en heb nog nooit in vals streepje gehad. Alleen een hartstikke positieve toen ik zwanger bleek. Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Vandaag bijna niks te zien op predictor en Kruidvat. Krijg het niet eens op de foto Heb dus geen idee wat er nou aan de hand is.
Ik heb hem heel duidelijk gevoeld op dag 13. 100% zeker weet je dat natuurlijk nooit maar ik heb nu geen ei sprong hoor denk ik.
Ja mijn testen zijn nu op dus ga maar gewoon wachten tot na het weekend mocht ik dan nog niet ongesteld zijn test ik dan opnieuw. Ik testte bij mijn 2 dochters ook beter in de middag maar dan zag ik in de ochtend wel meer dan nu te zien was helaas.
Mijn partner en ik hebben na veel overleg gisteren avond wel besloten toch het icsi traject weer te starten. Dus vandaag al contact gehad met huisarts en amc en het word nu in gang gezet.
Ik testte bij alle zwangerschappen in de middag stuk duidelijker dus misschien dat dat ook wat veranderd?! Succes iig
Nee niet ongesteld hoor. Maar er is toch een wachtlijst van aantal maanden dus opstarten kan in die zin geen kwaad.
Ik in principe bij al mijn zwangerschappen ook maar dan was hij vanmorgen wel echt duidelijker geweest dan nu ben ik bang. Ik denk dat er nu niks anders op zit dan wachten helaas
Nou gisteren toch ongesteld geworden. Dus geen reactie op lh piek geweest. Wat wel geen idee maar in iedergeval niet zwanger.