Al vanaf de geboorte gebruiken wij pampers luiers. Eerst new baby, daarna baby dry, nu simply dry overdag en baby dry nacht. Voor overdag wil ik graag over op wat goedkopers maar weet niet zo goed welke... Ik doe boodschappen bij AH en Etos is de vaste drogisterij vandaar dat daar mijn voorkeur naar uit gaat
die van AH zijn prima luiers! goede ervaringen mee, maar ben toch overgestapt op die van jumbo & lidl. Zijn goedkoper, maar net zo fijn Van de Etos geen ervaringen mee.
Etos vind ik super. Heb een tijdje die van de kruidvat gehad maar die vind ik te smal dus ben weer over op de Etos. Zijn qua prijs ook gunstiger.
Etos gebruiken ze op de crèche van onze kleine man. Prima luiers hoor....(maar thuis krijgt hij toch Pampers Active Fit, zijn zachter ).
AH gebruiken ze op de opvang van mijn dochter. Opzich prima, maar vallen kleiner dan de Kruidvat luiers. Ik ben dus echt fan van Kruidvat. Etos vind ik persoonlijk te stug.
Hier Etos luiers voor 's nachts en eerder ook overdag. Prima luiers, bevallen goed Overdag nu luierbroekjes, Kruidvat, want dat was de enige in maat 4
Etos scheuren bij mij, daarna nooit meer gekocht. DA luiers ken ik nog niet. Ik heb nu luiers van de Aldi geprobeerd vorige week en ik zweer er bij tot nu toe de beste en lijken echt het meest op Pampers.
hier beide dames altijd nat na dragen van de pampers luiers. kruidvat luiers vind ik het beste.... die van de albertheijn vind ik zo plakken
Ik heb volgens mij alle merken al een keer gebruikt bij mijn dochtertje (kocht net wat er in de aanbieding was) Sinds ze op maat 4 zit haal ik ze meestal bij de Aldi. Af en toe bij de Etos als ze in aanbieding zijn, daar kom ik toch iets vaker. Over beide zeer tevreden. De enige luiers waar ik minder tevreden over was waren de Bumblies en die van de Lidl, daar kreeg ze eerder luieruitslag van. Maar goed, dat was niet de vraag van TS
Jumbo vind ik het fijnst maar eigenlijk vind ik bijna alle luiers prima. AH ook wel eens gehad. Ga morgen luiers vd Etos halen, heb een bon via de mail gekregen voor 50% korting dus een pak voor 3.75. Eens uitproberen of ik die ook fijn vind.
Aldi is perfect! Net als de pampers... Volgens mij komen ze uit dezelfde fabriek! Heb ik gehoord! 😄