Ervaringen Etos en AH luiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LindsayS, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb etos luiers geprobeerd maar die vond ik niet fijn...
    Hier kruidvat luiers en die zitten goed en lekken niet door!

2. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    De nieuwe variant van de Etos luier heb ik nog niet gelrobeerd.
    Ik was altijd heel tevreden met ah luiers :)

Nu zit de jumbo om de hoek en heb ik meestal jumbo luiers en ben hier heel tevreden over.
    Kruidvat gebruiken ze op de opvang en hier is niks mis mee, maar ik vind de jumbo luiers net iets prettiger (minder snel klam aanvoelen)

Aldi vond ik troep, Lidl vond ik ook troep.
    Pampers ook nog steeds heel fijn, maar iets te duur, dus die koop ik af en toe (aanbieding maandboxen wehkamp bijvoorbeeld)

3. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik heb hier altijd vanaf maat 3 Etos (tenzij pampers zoo in de aanbieding zijn..) Ik vind ze perfect, dun, zacht en stinken niet. Maar de eerste 2 maten (1&2) vind ik niets, te hard en dik voor die lieve kleine billetjes :D
    Ook de + maten zijn fijn, absorberen echt goed en vallen iets ruimer naar mijn idee en als je je inschrijft voor de etos nieuwsbrief krijg je vaak aanbiedingen voor hun luiers. IK krijg nu 1 pak voor 50% korting, dus 3,75 voor 40 luiers:$ fijn toch?

4. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken hier momenteel New Baby van pampers, hoor wel heel veel goede verhalen over de luiers van Etos dus binnenkort maar eens een kleine verpakking halen om te proberen.

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb prima ervaringen met AH-luiers. Mijn jongste draagt die dag en nacht, mijn oudste draagt 's nachts een active fit luier van pampers, omdat hij daarin gewoon wat langer droog blijft.

6. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Ik gebruik hier afwisselend Etos en Jumbo. Over beiden zeer tevreden!

7. AH luiers zijn fantastisch! En ook superfijn; ze hebben ook hele kleine pakken zodat je eerst een paar luiers kunt proberen, voor je er meteen 30 koopt ;)

8. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties. Inmiddels een pak Etos luiers gekocht, de aanbieding 50% eraf met actiebon. De luiers bevallen goed, binnenkort ga ik ook nog de AH luiers proberen.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heb ik dus ook, de beste nog beter dan Pampers!!

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier ook enorm tevreden over de aldi luiers, vind ze ook net als pampers, nog fijner zelfs.
    Had pas toevallig voor mn dochter een pak pampers gekocht ipv aldi luiers en mn man zat alleen te zeuren dat het rotluiers waren haha.
    Volgende keer weer gewoon aldi dus. Alleen pas verkrijgbaar vanaf maat 4.

Wil voor m'n zoontje nu ook etos gaan proberen.

Deel Deze Pagina