Ervaringen etosluiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tuc, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Wie heeft ervaring met de etosluiers (kleine maatjes) en hoe bevallen ze??

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik gebruik nu Etos maat 2. Bevalt erg goed. Zijn niet zo dun en soepel als Pampers, maar wel lekker zacht en een stuk goedkoper!

3. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    ik gebruik ook etos luiers maatje 2
    Ik vind ze erg op pampers lijken alleen een klein stukje dikker en lekker soepel en natuurlijk veel goedkoper.

ben er erg tevreden over

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ik gebruik nu etos luiers 3 en ben er zeer tevreden over! Etos luiers 2 heb ik ook gebruikt maar 3 vind ik beter! Ik vind deze veeel beter als de goedkoopste luiers van pampers die lekken bij mijn dochter erg snel door (vooral bij dunne poep) bij Etos geen last van!

Liefst haal ik deze altijd, helaas zit bij ons de Etos alleen in het centrum..

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier ook etos maat 2. Lekker zacht vergeleken bij de aldi en kruidvat luiers en volgens mij zelfs goedkoper als ze in de aanbieding zijn.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Prima voor overdag maar hij lekte er ´s nachts mee door.

7. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was fanatieke pampers aanhanger, maar die van de etos zijn bijna de helft goedkoper (nu trouwens voor 5 euro per pak) en ik vind ze prima! Zachter dan de pampers en ze worden niet zo klam aan de buitenkant.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind alleen de kleine maten van pampers fijn vanaf maar 3 vind ik etos luiers echt fijn. Kv nog wat beter want daar blijven ze net wat droger in. Maar etos luiers zijn lekker vaak in de aanbieding haha

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    eerst had ik pampers en kruidvat. Maar kruidvat vond ik zo'n rotwinkel.. dus toen overgestapt naar de (veel ruimere) etos. En de luiers van Etos bevallen ook prima. Babyzegels zowel bij de kassa, als nog één extra op het pak luiers dus is ook mooi meegenomen.

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Etos vinden wij ook de fijnste! Hebben nu maatje 3 en deze zitten prima!

11. misa

misa Niet meer actief

Maat 1 en 2 vind ik minder fijn. Vanaf 3 vind ik ze super! Maar ik vind bijne geen luiers in maat 1 en 2 fijn, behalve pampers.

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maat 2 geprobeerd maar die zijn hier niet bestand tegen de spuitpoep van m'n meisje helaas, ze voelen wel superzacht aan. Kruidvat was ook niet zo'n succes. Tot en met maat 3 blijf ik nog even in de new baby luiers van pampers, die absorberen de poep nog het meeste hier en nog geen lekkages gehad.

Wel jammer want qua prijs scheelt het enorm. Ze kreeg trouwens ook luieruitslag de keren dat ik kruidvat/Etos probeerde.

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hier maatje 5 voor de jongste, etos is wel beter geworden als twee jaar terug maar ze zijn smal waardoor je eerder poep langs de randjes krijgt en soms doorlekken. Maar ach 3 pakke voor 15 tov pampers vind ik het prima luiers

14. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Voor overdag prima luier, maar 's nachts lekte hij door. Wij zijn kruitvat fan :)

15. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ben helemaal fan van de etos luiers! koop ze altijd voor 5 euro perpak, en neem er dan een boel mee :) krijg er ook nog is de babyzegels bij... en op elk pak zit een extra zegel.

de luiers zelf vind ik echt super, heb veel soorten geprobeerd.. maar ze lekt r niet mee door, de pasvorm is super. Terwijl we met pampers, huggies en kruidvat echt problemen mee hadden.

16. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb etos luiers tot maatje 3 gebruikt. Daarna lekte ze er helaas door heen. Vond het daarvoor erg fijne luiers!

17. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    ik vind het ook super luiers nooit geen problemen. allen als hij wat veel gedronken en langer slaapt dan wil het soms mis gaan. die keren neem ik op de koop toe.
    maar elk kindje is anders gewoon proberen. volgens mij hebben ze ook wel eens een proef pakket bij de kassa zo heb ik nr 5 mogen proberen ik wou weten hoe groter die was ten opzichte van 4+.

18. minon

minon Niet meer actief

Etos vinden wij ook het fijnste. Ons meisje krijgt uitslag van pampers en aldi e.d. behalve van die van de etos. Ze zijn iets dikker als pampers luiers, maar ze worden niet 'nat' aan de buitenkant bij het plassen en plakt ook niet aan de billetjes. Bij de pampers zit er zn soort netje in de pamper en dat plakt hier altijd aan de billetjes vast waardoor er allemaal rode plekken komen. En grootse voordeel voor mij: ze ruiken niet zo chemisch. En ze zijn goedkoop. Nu in de aanbieding voor vijf euro per pak. Ga vandaag weer inslaan ;)

19. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hier ook altijd etos, zijn fijne stevige luiers met om doen. Ik vind die van de lidl en de pampers zo slap, heb dan echt ruzie met dat ding en de beentjes van mn dochter... dikke pret voor haar dus, haha! :)

etos luiers zijn idd lekker vaak in de aanbieding en ik spaar er de babyzegels bij zou nu niet gauw meer een ander proberen.

20. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vind ze hardstikke fijn! Pampers stinken soms zo snel, kruidvat luiers striemt het elastiek in hun beentjes/billen. Etos is lekker zacht en goed. En extra leuk; ze zijn vaak in de aanbieding en er zit op 't pak luiers nog een extra babyzegel!

Deel Deze Pagina