o wat fijn al deze reacties. Ik heb bij de oudste in de kleine maatjes (t/m maat 3) ook altijd etos gebruikt, maar vanaf maat 4 vond ik ze waardeloos worden. Maar wist niet of er inmiddels in 4 jaar tijd veel veranderd is...maar klinkt erg positief dit
Hier sinds de laatste verbeteringen (sinds half jaartje ofzo) ook etos luiers. Lekker zacht, lekker niet snel door en een stuk goedkoper dan pampers. Vond het kruitvat niet zo'n prettige winkel en de luiers van de etos zijn veel vaker in de aanbieding dus snel overstapt.
Vind etos luiers ook ideaal. Onze zoon zit nu in 4+ en ik merk geen verschil tussen de kleine an grote maten. Zijn de laatste tijd flink in de aanbieding en dan sla ik een flinke vooraad in. heb zelf al mt 5 liggen en ook al broekjes aan het verzamelen. want die zijn normaal een stuk duurder maar met de aanbieding trekken ze die prijs gelijk met de luiers. dus is het dan extra voordelig. Heb trouwens nr 1 ook gebruikt maar die vond ik toen voor zo'n klein mannetje een beetje te stug. heb met mt 1 alleen pampers gebruikt en vanaf mt 2 weer etos.
Ik heb een pak luiers maatje 4 gekocht omdat ze in de aanbieding waren. Ik heb normaal altijd kruidvat. Jumbopack 84 stuks zijn ze 0,165 per stuk. De luiers van Etos zijn normaal net zo duur, nu in de aanbieding 40 stuks voor 5,- dus 0,125 per stuk. Na een paar geprobeerd te hebben, heb ik meteen nog 3 pakken gehaald. Of terwijl: Ik vind ze top!