Ervaringen etosluiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tuc, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

o wat fijn al deze reacties. Ik heb bij de oudste in de kleine maatjes (t/m maat 3) ook altijd etos gebruikt, maar vanaf maat 4 vond ik ze waardeloos worden. Maar wist niet of er inmiddels in 4 jaar tijd veel veranderd is...maar klinkt erg positief dit;)

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier sinds de laatste verbeteringen (sinds half jaartje ofzo) ook etos luiers.
    Lekker zacht, lekker niet snel door en een stuk goedkoper dan pampers.
    Vond het kruitvat niet zo'n prettige winkel en de luiers van de etos zijn veel vaker in de aanbieding dus snel overstapt.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn dochter lekte er zowel overdag als in de nacht mee door.

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hier ook goede ervaringen, maat 3.
    Vandaag nog 4 pakken gehaald voor 20 euro :)

5. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    hier ook helemaal happy met etosluiers en idd nu voor 5 euro per pak

6. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind etos luiers ook ideaal.
    Onze zoon zit nu in 4+ en ik merk geen verschil tussen de kleine an grote maten.
    Zijn de laatste tijd flink in de aanbieding en dan sla ik een flinke vooraad in. heb zelf al mt 5 liggen en ook al broekjes aan het verzamelen. want die zijn normaal een stuk duurder maar met de aanbieding trekken ze die prijs gelijk met de luiers. dus is het dan extra voordelig.

Heb trouwens nr 1 ook gebruikt maar die vond ik toen voor zo'n klein mannetje een beetje te stug. heb met mt 1 alleen pampers gebruikt en vanaf mt 2 weer etos.

7. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Ik heb een pak luiers maatje 4 gekocht omdat ze in de aanbieding waren. Ik heb normaal altijd kruidvat.

Jumbopack 84 stuks zijn ze €0,165 per stuk.
    De luiers van Etos zijn normaal net zo duur, nu in de aanbieding 40 stuks voor €5,- dus €0,125 per stuk. :D

Na een paar geprobeerd te hebben, heb ik meteen nog 3 pakken gehaald. :) Of terwijl: Ik vind ze top! :)

Deel Deze Pagina