Hoi! Spuit 11 hier moet nog een vakantie boeken, we blijven in NL en zoeken een bungalow op een leuk park (mag ook camping zijn, maar dan met huisjes erbij dus) in Overijssel / Drenthe / Friesland, op ongeveer een halfuur rijden van Ruinen (max een uur). Ik heb geen rust in mijn hoofd om uitgebreid te gaan zoeken en de tijd gaat dringen. Wat we belangrijk vinden: - Schoon huisje, liefst aan de ruime kant, dus liever geen stacaravan/chalet - Leuk zwembad, liefst met iig een glijbaan - Liefst ook buitenbad - Leuk animatieprogramma (vooral met knutselen) - Speeltuin(en) - Goede WIFI, ook in het huisje (liefst gratis, haha) - Restaurant (of meer) en supermarktje op park/camping We kennen de Landal- en Roompotparken, maar behalve evt. Hof van Saksen kan ik nog niet echt HET park vinden. De Westerbergen kennen we ook, is een goede optie, maar ik ben benieuwd of iemand nog andere tips of ideeen heeft.
Camping fruithof in Klijndijk (Drenthe) van Capfun. Wij hadden een stacaravan vorig jaar. Heel goed bevallen, maar er zijn ook huisjes
Land van Bartje, zijn wij net een week geweest. Sprookjescamping? Weet alleen niet of ze daar ook huisjes hebben. Wik gaan 18 juli, voor het eerst.
Thx, Land van Bartje zijn we al 2x geweest, wel leuk daar!! Sprookjescamping ga ik nog ff kijken, thanks!