Ervaringen farmcamps?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mythique, 26 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.784
    3.911
    113
    Wij hebben het idee opgevat om een weekje naar een Farmcamp te gaan. In de afgelopen vakantie wilde mijn zoon elke keer dieren zoeken, daarbij heeft hij enorm veel energie dus dit leek ons een optie voor ons wat rust te krijgen ;).

Zijn er mensen met ervaring op een Farmcamp? Ben heel benieuwd hoe het is bevallen!

2. 1548

1548 Niet meer actief

Wat leuk, wij gaan dit jaar ook voor het eerst... Ben benieuwd!

Je kan op facebook wel verhalen/ ervaringen lezen.

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wij zijn een aantal jaar geleden naar Hoeve Sonneclaer geweest, in Drenthe. Ontzettend leuk! We hadden wel een 'luxe' tent, met douche erin. Verder vond ik het ook wel goed vertoeven in de tent. (en ik ben echt niet zo van het kamperen) Naast onze tent hadden we twee konijntjes waar we gedurende het verblijf voor mochten zorgen. En achter onze tent liepen de koeien langs, mooi gezicht! Verder is er veel te doen, zoals lekker spelen (buiten, of in de hooizolder), en natuurlijk de activiteiten, zoals helpen met de koeien uit de wei halen, koeien melken, paardje rijden, etc. Bij Sonneclaer maken ze zelf ijs. Echt heel lekker ijs ook. Tijdens ons verblijf mochten we daar ook even bij kijken. Hele leuke mensen ook daar, heel gastvrij. Volgens mij is dat bij alle camps wel zo. Veel plezier!

toch3 vindt dit leuk.
  4. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    3 jaar geleden genoten in Drenthe! Elke avond de koeien uit de wei halen met z’n allen en gezellige kampvuurtjes maar ook privacy bij de tent.
    Kleinschalig en super kindvriendelijk.

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.784
    3.911
    113
    Toch nog reacties, leuk!

@1548 hoe lang gaan jullie en welke heb je geboekt? Ik ben nog aan het zoeken welke beschikbaar zijn maar ik denk nu BoeBaDoe.

Sonneclaer had ik ook al eerder heel positief voorbij zien komen! Fijn dat jullie goede ervaringen hebben, zo'n weekje is toch best prijzig in het hoogseizoen.

6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.407
    1.200
    113
    Wat ook een hele leuke is, farmcamps breehees! Zeer leuk voor kinderen, word van alles georganiseerd. Je hebt daar de farmcamps lodges maar via de camping ook nog luxe vakantie huisjes te huur..

7. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.784
    3.911
    113
    Denk nu dat we voor de Stolkse Weide gaan... meer beschikbaarheid in augustus.

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Stolkse Weide gedaan met een groep van 12 ouders en een 30 tal kinderen. Leuk! En heel schone, luxe tenten met fijne douche en eigen toilet.

9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.007
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    Ik vind t persoonlijk echt wel prijzig in het hoogseizoen. Wij komen regelmatig op een “gewone” boerderijcamping die naast een farmcamps-camping ligt en daar zijn we toch wel echt veel goedkoper uit. Je betaalt wel extra voor het naampje denk ik dan.

Deel Deze Pagina