Ervaringen farmcamps

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sabagirl, 7 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    Wanneer ben je daar geweest?
    Wij in de zomervakantie van 2019, en de bloemenplukweide was zeker wel aanwezig, wij hebben de hele week een mooie bos ervan op tafel gehad.
    Ook het BMX parcour was in prima staat, alleen was mijn zoontje daar toen nog iets te klein voor.
    Hoe oud waren jou kinderen toen? mijn kinderen destijds 4 en ruim 1 jaar en dan is het natuurlijk al snel goed

2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.753
    113
    Vrouw

Eind juni 2020.
    Net voor de Nederlandse vakantie begon.
    Onze kinderen waren toen 2,9 en 10.

Omwille van corona waren er al heel wat activiteiten niet mogelijk maar dat vonden we geen probleem want dat werd goed vermeld en wisten we.

Maar dan zou het wel fijn zijn als de rest er wel is natuurlijk en mss ook een beetje meer zoals op de foto:).

3. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Mag ik misschien vragen welke camping dat is waar jullie heen gaan?

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Nou het is altijd al een strijd, als ze op 1 januari boekingen voor de zomer gaan aannemen, om er tussen te komen.Dus ik wil eigenlijk dat zo min mogelijk mensen het kennen:D.
    Maar als je op de site van Vekabo in zeeland zoekt, vindt je heel veel kleine schattige boerderijcampings die een fractie kosten van farmcamps. https://www.vekabo.nl/accommodaties/nl/zeeland?query=

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij zijn afgelopen herfstvakantie naar Alpaca Vorstenbosch geweest. Super gaaf.

Met pinksteren gaan we naar de Stolkse Weide.

Deel Deze Pagina