In 2011 won ik dankzij radio 538 een reis naar amerika; grand canyon & las vegas, geld erbij en op een ranch & helikoptervlucht, helemaal geweldig was het, Amerika ik wou er altijd al heen en het was super! Vorige week hoorde ik van een trip naar New York op hetzelfde radiostation. Dat leek me ook wel gaaf, je mag na een gewonnen reis de 1e 3 maanden niet meedoen dus dit was al langer dan een jaar geleden, ik deed een poging, ik gaf het antwoord en verstuurde het bericht. Gistermiddag ging mijn telefoon, ik was net binnen met de kids bezig dus toen ik bij mijn telefoon was was hij al gestopt... ik kijk en zie 538 op het einde en ik denk? 'dit zal toch niet?' ik belde terug en kreeg een receptioniste maar die kon me niet helpen.. ik dacht nog ja hoor doe je mee ben je net te laat! Vandaag hield ik mijn telefoon bij de hand en ja hoor 5 voor 4 ging hij weer en zag ik 538 staan... ik kreeg een hele aardige vrouw aan de lijn die vroeg of ik meegedaan had aan de New York prijsvraag, ik beaamde dat en ze ging me heel gelukkig maken; 'je hebt de trip naar New York gewonnen' ik geloofde er niks van en vroeg nog of het niet 1 van mijn collega's was maar dat was niet zo, nu ga ik op een 4 daagse trip naar New York, krijg shopgeld mee en ik krijg daar een personal-shopassistent en we verblijven in een 4 sterren hotel!! ik geloof het nog steeds niet, na het geluk van de 1e reis win ik nu weer een reis??! ik ga me haast schuldig voelen maar ja na 3 maanden mag je weer meedoen dus ik dacht laat ik het weer eens proberen, toch is dit erg bizar vind ik zelf!! ik had vandaag gezegd tegen een collega 'als ik die reis win dan laat ik 538 tattoeeren...' ik ben bang dat ik daaraan moet geloven, op 538 willen ze er ook een foto van .
ja dat word nog een plek bedenken waar hij komt, heb al 3 tattoos haha maar goed hoevaak win je reis, ik heb het er nog vaak over en nu win ik er nog 1! durfde het niet te vertellen aan die vrouw!
nou zeg, sommige mensen winnen ook altijd en ik niet *grom* haha nee heel leuk voor je!! net zoveel kans als een ander toch ook al heb je al eens gewonnen, alvast heel veel plezier!!
ja mijn zus zei ook al iemand kent je daar dat kan niet anders haha nou echt niet hoor al vind ik het wel de beste radiozender he
Hehehe, gefeliciteerd meid, echt supergaaf! Geniet ervan... Als je even tijd hebt: zou je me per PB 6 nummers tussen 0 en 49 kunnen sturen? Alvast bedankt!!
Nou, toevallig heb ik gisteren wel 1,50 euro gewonnen bij de staatsloterij, was ook iets meer dan een jaar geleden dat ik mee had gedaan en ook 1,50 euro had gewonnen... Je snapt wel waarom... Heerlijk, geniet ervan!!!!