Ja, mijn man heeft alleen de basis en ik heb therapieën in mijn pakket omdat onze oudste Fysio en ADHD medicatie heeft. Wij hebben niet dezelfde zorg-behoeftes. Zo heb ik 1 maand de module gezinsplanning aan gezet (januari) en een plaswekker besteld. Zou onzin zijn om dan beide te betalen.
Ja kijk net en ben vergeten de tandarts module erbij te pakken....want bij de basis krijg je niks verhoed voor tandartskosten?
Ja, dat is waar, maar kijk wel even goed hoeveel je dan betaald en wat je voorgaande jaren hebt gebruikt. Ik had bij mijn vorige verzekering dat ik per maand 15 euro betaalde (180 euro per jaar dus) en dan max 250 euro vergoed kreeg. Een verschil van 70 euro dus. En het enige wat ik declareer is de controle en eventueel eens een reiniging. Soms is het beter om je er niet voor te verzekeren en gewoon maandelijks het bedrag aan de kant te zetten wat je daardoor bespaard.
Heel erg tevreden, bovendien word een pretecho op eigen verzoek vergoed tot 100 euro per zwangerschap.. dat vond ik ook wel een leuke
Ik ben tot nu toe ook erg tevreden. Zitten er nu voor het 2e jaar. Heb me laatst aangemed voor het kraampakket. Deze krijg ik rond de 8 maanden. Nu krijg ik laatst een kado zoeen van week tot week boek echt een hele leuke.