Ervaringen femcap

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door oxbow, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

De titel zegt het iegenlijk al...

Zijn er hier die hun ervaring willen delen over de femcap als anti conceptie middel.

2. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    geen ervaring maar kende het niet dus ff gegoogeld en vond dit:

Wanneer de FemCap goed past en ingebracht is, is het zwangerschapscijfer 1 tot 2. Dit betekent dat als 1000 vrouwen de FemCap een jaar lang op de juiste wijze gebruiken, daarvan 10 tot 20 vrouwen zwanger worden. In de praktijk blijkt echter dat er veel meer vrouwen zwanger worden, omdat ze de FemCap niet goed gebruiken of doordat deze niet goed past. In de praktijk is de FemCap dan ook een onbetrouwbare anticonceptiemethode.

niet echt betrouwbaar dus..

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Dat heb ik inderdaad ook gevonden, maar ja pil is ook niet betrouwbaar, want ondanks de pil hebben we nu een 2,5 jarig mannetje rondlopen ;)

implanon en nuvaring hebben we geprobeerd maar ik kan niet tegen hormonen.
    Condooms gebruiken we nu en voor het zingen de kerk uit in mijn niet vruchtbare periode maar ook dit is niet betrouwbaar.

Mijn man wil geen kinderen meer, maar laat zich niet helpen.
    Ik heb nog wel een kinderwens, maar zit er toch over te denken om me te laten sterriliseren, maar ergens durf ik het ook niet aan, vanwege mijn wens voor nog een kindje.
    Nu aan het kijken voor andere alternatieve zonder hormonen.
    spiraaltje zie ik ook niet zitten en hoor je toch ook nog vaak dat er iemand zwanger wordt.

Het enige wat echt zou helpen is algeheel onthouding, maar dat ziet mijn man niet zo zitten (hahaha)

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Als je man nooit meer wil, zal ie toch zelf de touwtjes door moeten knippen. Grapjas. Moet je gewoon zeggen, 'ik doe niet aan anticonceptie of abortus, dus je lost het zelf maar op als je het echt wil voorkomen'. Pf ;P

Deel Deze Pagina