Hallo meiden Ik heb iets geks wat ik met jullie delen wil. Vorige week heb ik een spiraal laten plaatsen we hebben namelijk een drieling 4e kindje willen we niet en omdat we niet zeker weten dat we het nooit willen hebben wij gekozen voor de spiraal. Tijdens de echo zagen we dat ik een eitje had die op springen stond. We hebben 3 dagen van te voren gezellig gehad maar toen ik hoorde dat het eitje op springen stond hebben we eigenlijk 4-5 dagen niks gedaan. Ik voel mijn eisprong dus deed pas weer wat toen het gevoel voorbij was. Nu kreeg ik gister het gevoel dat ik ongesteld moet worden beetje vroeg mijn lf is normaal 15 dagen. Nu haf ik vanochtend bruinverlies een beetje bloed en nu een heel klein beetje bruin verlies. Verder wel ongi pijn. Herkent iemand dit toevallig met spiraal of moet ik me beetje zorgen gaan maken?
Ik had door het koperspiraaltje altijd een week van tevoren al last van spotting. Maar dat heeft niet iedereen.
Als je gemeenschap hebt gehad nadat de pijn weg was, heb je gevreeen tijdens de eisprong. Die volgt namelijk 24-48 uur nadat die (groei)pijn stopt. Er is dus een kans dat je zwanger bent. Je zou dan nu al wel een positieve test moeten hebben aangezien je al klachten hebt en je kunt voor de zekerheid een week later nog eens testen. Ik heb zo'n twee jaar de spiraal gehad en had ook vaak klachten die erop leken alsof ik zwanger was. Dus het kan gelukkig ook daar van komen!